Frode R Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 vet noen hvor giveren til utetemperatur måleren sitter på en 88. mod 760?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 vet noen hvor giveren til utetemperatur måleren sitter på en88. mod 760?? på min 85 mod satt den på venstre side forran ,bak frontleppa Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 På min 740 1990 sitter den inni framskjermen.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode R Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 på min 85 mod satt den på venstre side forran ,bak frontleppa ahhh. der fant jeg den. siste halvmeter med kabling til den var borte, men nå fungerer den igjen. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoen Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 jeg har også en da 88mod 740 GLE der er det ikke liv i utetemp sort glass kan man si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode R Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 det sitter en liten propp som peker nedover i leppa under støtfangeren. rett under lykta på v.side det er også en 1.5w pære som sitter bak displayet inne i bilen som var mørk på min også, lett jobb å skifte den. samme type som ellers bak instrument belysningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoen Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 jeg har ikke føler i det hele tatt mangla kontkt og ledning bak på utetemp måleren , har kansje vært bytta hele instrument boksen og så ikke fått med føleren? hvem vet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg