godmest Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Eg sliter med å få av dørene på min kadett b, vet det finnes et verktøy som det går an å bruke. hvor får jeg tak i det, finnes det noen annen måte? noen som har tips til dette? Takker på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Regner med at du trenger den doren til å banke ut boltene som holder døren fast i karosseriet. Vet at enkelte har klart å få den ut ved hjelp av tang, tynn dor og litt tolmodighet. Mulig opel veksteder har slikt verktøy liggende du kan låne. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kruso Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 kjøp et drivdor sett på biltema Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg