pak19 Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Hvor kan man bestille disse ifra? Helst til akkurat samme front som denne. Noen som vet? :) Siter - 2004 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Er noen i VACN som har sånne til salgs, ellers er det bare å bestille fra eBay.de. De passer fint i B6 fangeren med litt modding av gitterene som sitter der :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pak19 Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Syns eBay bare er rot! hehe! har ikke satt meg inn i det enda :) Søkte litt på VACN, men fant ikke noe konkret :/ Siter - 2004 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 eBay er ikke så vanskelig egentlig. Kjøp fra firmaer med god omtale og bruk PayPal så går det greit :) Fant to tråder på VACN forumet hvor folk solgte slike LED lys, men ene var solgt. Andre er fra februar, så aner ikke om han har de fortsatt. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=77557 Kan jo opplyse om at disse lysa koster 5-6000kr per stk. hos Møller (hvis jeg husker rett). Var iallefall svindyrt! Edit: På Audizine.com er det en del tråder hvor folk har ettermontert disse lysa på B6, sånn hvis du vil se flere bilder av hvordan det blir ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Ser utrolig bra ut... Vurderer å skaffe dette når det blir ny front til sommeren:) Bare lurer på om det er mye jobb og tilpasse dem. A.J. Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Etter det jeg har sett så må du kappe av noen cm på toppen av grillene for å få plass til LED lysa. Lyst på sånne selv jeg, men tror det må en del tilpassing til for å få dem til å passe i S4 fronten på B5ene :( Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pak19 Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Hmm.. Dyrt va det værtfall! Skal sjekke om jeg finner en plass å bestille fra :) Siter - 2004 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pak19 Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 hvordan er det å montere disse? Noe som hvem som helst kan klare, eller? må jo fjerne de orginale grøftelyktene... skal de kobles rett på kabeln til de orginale gøftelyktene? noen som vet? :) Siter - 2004 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Kan ikke se for meg noen annen løsning enn å bare koble de på ledningene til de orginale grøftelysene. Du må vel kanskje ha en motstand i mellom ettersom LED lys suger mindre strøm enn vanlige pærer (slik at du ikke får feil på auto-check'n). Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pak19 Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 mulig det... vet ikke om alt følger med lysene eller ikke. Må vel prøve å undersøke litt, men var ikke så lett å finne info. Siter - 2004 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pak19 Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Noen som vet om en guide av noen som har installert dette på samme bil? Prøvde å lete på audizine.com, men fant ingenting. Kun til B7 Siter - 2004 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pak19 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 HAr funnet ut at man kan visst bare bruke samme kabel som gikk til de orginale grøftelysene, men at det kan komme opp på kjørecomputern at lysene ikke fungerer. Da må jeg ha en annen bryter eller finne ut hvordan man fjerner dette. Men vet jo ikke om det er slik før jeg har fått testet det. Må fjerne de orginale gørftelysene og kutte litt til i fangern for å få tilpasset de nye lysene.. Feste med lim osv. Siter - 2004 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Du kan jo koble på hvilken som helst lystype du vil. Er jo ingen prob. og koble om kabler. Enste dritt med LED, som du sikkert helt vet, er at du må ha en motstand. Slik at FIS ikke går på, og at LEDsa ikke skal blinke! Men det er heller ikke så vansklig. Det du bør være forsiktig med, er når du kutter i forskjermen for å få plass til dem. Dissa LEDsa. som er til audi, er ca. 3 lr 4 cm dype. Så man kan ikke bare lime dem rett på. En annen ting du må passe på, er om det er plass bak der til å kutte. Har du lykte spylere, så tar den slangen litt plass bak der, + lykte spyler motoren. Tror også det er metaldings som går helt ned, den som støtte fangern. Tror man må modde en del for å få feste de LEDsa på. Men er ikke 100%. Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nuc|ear Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 hvis jeg villa hatt sånne lys på bilen min ville jeg kjøpt meg gitter fo biler uten tåkelys, 200kr stk og kuttet plass til lysene på de isteden for å kutte i fangeren. ville også hatt de så langt ned som mulig i de orginale hullene.. eneste jeg ikke vet er om de er for lange så de ikke går inn der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 De er 52cm lange, så er jo bare å måle det :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg