Gjest sicarlse Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 hvordan tar man livet av et tre, slik at de liksom bare slutter å vokse og råtner rolig vekk:)? har hørt teorier om kobbernagler og borre hull og fylle diesel.. noen som har noen erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Diesel virka bra da jeg prøvde.. Det samme gjorde forsåvidt 357'n som lagde hullene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 hvordan tar man livet av et tre, slik at de liksom bare slutter å vokse og råtner rolig vekk:)? har hørt teorier om kobbernagler og borre hull og fylle diesel.. noen som har noen erfaringer? Er det naboens tre som står i vegen for utsikten? Hehe. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Kobbernagler funket hvertfall på naboen sitt tre:) PS: Han var enig i at treet måtte bort, så jeg prøvde noe læreren vår lærte oss;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 hm, er et tre som sperrer for en ellers perfekt utsikt utover sørlandsskjærgården ja:) 357? det er? lang tid tar det før treet kollapser da? ca? hadde vært litt greit at det var borte før sommeren og terrasse vorspiel:D er forøvrig et svært bjørketre... greit nå som det ikke har blader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Kobbernagler funket hvertfall på naboen sitt tre:) PS: Han var enig i at treet måtte bort, så jeg prøvde noe læreren vår lærte oss;) han her er ikke helt enig. derfor bør det være så diskret som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 hvorfor ikke bare ta motorsaga? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 han her er ikke helt enig. derfor bør det være så diskret som mulig. Da er kobbernagler noe for deg! Koster kun 26,- kg Dreper et hvert tre. Nesten helt usynlig! Ring nå! TlF 123kobber! Haha.. Måtte liksom litt:) Men kobbernaglene funker, og til slutt råtner treet så mye at han blir nødt til å ta det ned, om ikke det detter ned selv, eller du hjelper litt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 357? det er? Du bør sage ned treet på forhånd. Kjipt om det faller over noe eller noen når det dør. Jeg brukte diesel for at stammen/rota ikke skulle vokse mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Lån en heftig 4x4 og trekk dritten opp med rota så kan du plante det litt lenger vekk. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Den magnumen bør vel løse di fleste nabokrangler ja ^^ Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Om treet står nærmt veien kan du jo kappe det ned en dag han er på jobb og visst han spør deg sier du Biltilsynet kappet det ned pga fare for trafikanter.. Eller om det står ikke langs veien, kan du kappe det ned og si at Mattilsynet kappet det ned pga. at det var helsefarlig:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 haha... nei jeg sager det ikke ned... har jo hørt folk som har fått søksmål mot seg og slikt på det:) så hvis man er mer diskret slipper man kanskje unna:D har sittet på utallige vors og kosekvelder der og plagdes med det treet. vil gjøre dette for kameraten min, siden han har hatt lyst lenge. men er visst fetteren til faren ellr no. så jeg vil helst ikke han skal gjøre det.. tror jeg satser på kobbernagler da jeg... men er vel bra mistenkelig at et ellers sunt tre råtner så fort eller:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 vent på tordenvær, smell litt dynamitt og tenn fyr på restene. (selvfølgelig på natta) og spør han dagen etter om han så lynnedslaget=) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 ser du bor i krsand rabies:D du tar på deg jobben eller? får sikkert grei betaling, huset stiger jo en god del i verdi:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg