"Mr A." Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 haha... nei jeg sager det ikke ned... har jo hørt folk som har fått søksmål mot seg og slikt på det:) så hvis man er mer diskret slipper man kanskje unna:D har sittet på utallige vors og kosekvelder der og plagdes med det treet. vil gjøre dette for kameraten min, siden han har hatt lyst lenge. men er visst fetteren til faren ellr no. så jeg vil helst ikke han skal gjøre det.. tror jeg satser på kobbernagler da jeg... men er vel bra mistenkelig at et ellers sunt tre råtner så fort eller:)? Det kan jo ha fått en eller annen sykdom, og da tar det ikke lang tid før skiten råtner vekk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Bare å ta turen til øya vettu... Der finner du garantert noen som vil sprenge noe. Enkelte ville sikkert betalt for å få lov. De fleste fra palmekysten kjenner jo til øyfolkenes trang til å sprenge ting Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Står det i vegen for utsikten din så har du faktisk lov å fjerne det. :) Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Står det i vegen for utsikten din så har du faktisk lov å fjerne det. :) har du noen bakgrunn for det du sier? noe jeg kan refere til? hvis det hadde vært lovlig, så hadde jo det vært helmax. selv om man mister litt av spenninga:D øya folk er vel ikke riktig vel bevart linker til de som er interresert: http://www.fvn.no/kulturpuls/article473172.ece http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article472306.ece http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article470467.ece http://www.fvn.no/nyheter/article427866.ece http://www.fvn.no/nyheter/kristiansand/article357200.ece et lite knippe av hv som foregår på det lille øysamfunnet. politiet tør heller ikke lenger å kjøre ut dit med bil på nyttårsaften, alt som kommer seg fram til rundkjøinga blir jo beskutt. så vil nok tro vi har et par potensielle hjelpere til fjerning av trær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Hehe, dødsfett... bodde der ute i 9 år. har gått i klasse med to av de som ble tatt for våpentyveriet, og to gikk i klassen over meg=) kjenner han ene som sprengte bussbua og. Men det der er ikke så ille da. Bare tenk på alt det som ikke kommer i avisene. Har skjedd værre ting der ute ja:-) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Du kjører da ikke volvo uten grunn!? Bare et langt tau så tenker jeg treet sier takk for seg, jeg :) (langt nok til at nabo'n ikke ser det er deg da vettu) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zh- Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 heng det? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Fått gjort noe med skiten:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 hehe... kan vel si vi er i planleggingsfasen. men virka plutselig ikke ut som han som bodde der ville fjerne det alikevel. selv om han klager over det temmelig ofte... men treet skal bort uansett.. er jo gøy å bare prøve:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 De fikk med seg ti AG-3 automatgeværer, ni Glock-pistoler, 3100 patroner, 120 TNT sprengklosser, 690 meter lunte, samt flere enkeltvåpen og hylser. burde vell kanskje være litt tnt igjen^^ Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Dynamitt har de nok av på øya. Både før og etter bunker-innbruddet.Morsomme karer de der=) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 bruk volvo:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Hvis man ikke er Chuck Norris eller Lars Monsen så ville jeg gjettet på at en sag eller øks funker fett.. Har jo funka før det :) Har erfaring med trefelling med en Opel Ascona B,men det anbefales ikke selv om en gammel Opel godt kan brukes til forefallende arbeid.. Var forresten ikke bare treet som døde,men også et veiskilt en lyktestolpe og en flaggstang!? :) Når treet et felt så ikke ring til Einball med venner (de som liker å dra i røtter dere vet) men borr et stort dypt hull nedover i rota og fyll med havsalt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg