Gå til innhold

pLxr's Gaveforslag samling! For deg som undrer what to give =)

Ranger emnet

Tidligere bruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier!

Hjelp til med gaveforslag for alle som ikke kommer på hva de burde\kan kjøpe til noen, uansett hvem det er!

Så svar, skriv hvem gaven er til og foreslå noe.

Eks:

Gave til a-special-someone, 2004 BMW M5 eller en boks med sjokolade.

Haha, du skjønner pointet ;) Så sleng inn hva som heldst, gjerne fancy ting på ebay eller ukjente artikler som er litt mer spesielt enn elkjøp støvsuger ellerno :P

Dette håper jeg blir en tråd hvor folk kan titte innom, slik at de kan få tips om hva de skal kjøpe til mor\far\dama\typen\brodern\søstra\mormor osv.. til jul feks ^^

BRING EM ON!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, siden mamma bor 50 mil unna meg og jeg har kjøpt den som julegave, så er den vel hennes.

Bra musikk det da.

Hun hører bare på sånnt hun.

Skal hente 3 pocketbikes etterpå hvis jeg finner det økonomisk forsvarlig.

har allerede brukt over 20.000 denne månede på bare tull, så får se hva jeg har råd til.

Må spare litt også vettu....tror jeg skal kjøpe meg ny bil til jul også, og da kommer vel omreg. på 6-7.0000.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæreste, undertøy. Men dette må du være forsiktig med, du må velge riktig str ellers blir det et helsikkens bråk.

Det feltet veit jeg virkelig ikke om jeg hadde turt å bevege meg inn på, av egen og romjula's sikkerhet :P

Til kammerater/venninder synes jeg det er mye bedre med en gave som er tøff/morsom, enn noe som man har "bruk for" for det blir såpass billig at det blir bare tull uansett.

F.eks t-shorte med noe tøff skrift på eller noe lignende! :)

CD-er slår jo også ann, men nettet er mye brukt i våre dager (billigere for oss som skal kjøpe gaver :P)

Kjærester har jeg alltid fått positiv tilbakemelding når jeg går for smykker :)

Noe lite og søtt er ofte bedre enn noe stort og "bælete"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal ha en pocketbike selv også..

Vet ikke helt hva jeg skal gi dama enda, men hun kommer til å få bakoversveis =)

Tror jeg skal overaske henne litt uti februar-mars kanskje.

Får se, får se...

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider