SupraJr Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Da vi ikke har det helt klart med utseende på den nye Tevodekk-Supraen er vi åpen for forslag. Som noen sikkert har fått med seg skal denne bilen være i hel-carbon (altså alt av karosserideler som panser, skjermer, tak, bakluke.), men den skal lakkes, men selvsagt skal litt carbon vises. Dekor er også nødvendig på denne bilen, og forslag med lakk og dekor er det vi er ute etter. Fargene det står mellom er SVART, HVIT eller RØD. Dekoren kan inneholde Tevodekk, Greddy, Jun, HKS etc. Dette skal være en demobil for Tevodekk. Legger ved 2 bilder, den skal IKKE styles eller skiftes felger på! Kun lakk og dekor! Bilen skal ha denne stylingen og felgene. Kan endres farger på felgene, men da kun eikene. Svart/Gull/Sølv. Beste forslag premieres med en pengepremie på 2000,- kr, at forslaget blir benyttet på bilen om vi liker det, og en tur på banen med bilen om du er tilgjengelig på treff. Alle forslag legges ut her, og send det gjerne også til: rm@tevodekk.no Frist er 2 uker fra i dag, altså onsdag, 21. November. Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Kan se hva jeg kan gjøre... det er litt vanskelig med hvit bil... Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik121 Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Lenge siden jeg holdt på med slikt, så jeg lagde en for morro skyld :) http://bildr.no/view/119708 Tror det kunne vært kult med et litt japan-aktig theme, så jeg prøvde å la dekoren ta utgangspunkt i et av de kjente japanske nasjonalsymbolene (flagget til marinen, eller hva det nå er). Hadde desverre ikke noen japanske/asiatiske skrifttyper, så brukte noe som mange kanskje vil assosiere med asia sammen med dekoren. Tevo-skriften på siden ble kanskje litt vanskelig å lese, men men. Om noen føler for å bygge videre på "konseptet" så vel bekomme... Siter 1970 Volvo Amazon - deler ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 En fra meg :) Prøvde å lage den lik fra begge vinklene, men ble litt vanskelig :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik121 Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Nytt forslag med synlig karbon. http://bildr.no/view/119988 Ble ikke helt fornøyd med skrifta men, ellers så er poenget at det skal se ut som om lakken er delvis flerret av... Siter 1970 Volvo Amazon - deler ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 et par forslag fra meg: Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Da er konkurransen avsluttet (9 minutter igjen forresten). Vi vil i løpet av helga forhåpentligvis sette oss ned og se på moddene både her fra bilforumet og gatebilforumet, og kåre en vinner :) Det har vært en del bra modder. Så følg med folkens, vinneren kommer som sagt til å annonseres snart ;) Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 et par forslag fra meg: Kan du sende meg linken til den bakgrunnen? Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Vinneren er kåret, og det ble Phoenix fra gatebil.no forumet som ble vinneren med denne modden:) Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg