opasb Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Noen som vet hvor man får tak i en byggtørker til en rimelig pris? Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Byggmakker? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 (coop) Obs bygg har tilbud her nå, 598,- for en. Husker ikke størrelsen, men burde funke i en liten garasje. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 (coop) Obs bygg har tilbud her nå, 598,- for en. Husker ikke størrelsen, men burde funke i en liten garasje. Trur nesten jeg heller ville kjøpt en varmeovn her da gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Trur nesten jeg heller ville kjøpt en varmeovn her da gitt... I en dårlig isolert garasje (eller vognskjul som vi kaller det på Flåklypatoppen) kommer en vanlig varmeovn litt til kort. En kraftig byggtørke må til. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Jeg har en murgarasje på 90m2 og bruker en gassovn av typen http://novaplan.no/images/large/gassovn_5_.jpg og en varmevifte av typen http://www.naboen.no/produkt.aspx?pid=286∏=Elektrisk+varmevon+20kw+3+fas Blir ganske grei varme i garasjen da. Ikke T-skjorte temperatur om vinteren akkurat, men nok til at man ikke fryser så hardt når man skrur. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 90m2 garasje hørtes kos ut....kanskje oppi det om jeg slår sammen de to til mor og far sin doble :P men hvertfall så har jeg(mamma) kun en liten panelovn og garasjen her har allright temp den. den er dog en del av huset på en måte da med murvegger og full pakke...sikkert isolert og:P Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Hadde en sånn termostatstyrt dieselvarmer når jeg bodde i trøndelag. Termostat fra varmtvannsbreder og potmeter fra vanlig "takspots" Kobla dette sammen med en slags elektomagnetisk bryter. Alltid 18grader i garasjen =) (fyrte på F134 så lokta jetfly lang vei) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg