Gå til innhold

byggtørker til garasje?

Ranger emnet

opasb

Anbefalte innlegg

Trur nesten jeg heller ville kjøpt en varmeovn her da gitt...

I en dårlig isolert garasje (eller vognskjul som vi kaller det på Flåklypatoppen) kommer en vanlig varmeovn litt til kort. En kraftig byggtørke må til.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en murgarasje på 90m2 og bruker en gassovn av typen http://novaplan.no/images/large/gassovn_5_.jpg

og en varmevifte av typen http://www.naboen.no/produkt.aspx?pid=286∏=Elektrisk+varmevon+20kw+3+fas

Blir ganske grei varme i garasjen da. Ikke T-skjorte temperatur om vinteren akkurat, men nok til at man ikke fryser så hardt når man skrur. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90m2 garasje hørtes kos ut....kanskje oppi det om jeg slår sammen de to til mor og far sin doble :P

men hvertfall så har jeg(mamma) kun en liten panelovn og garasjen her har allright temp den. den er dog en del av huset på en måte da med murvegger og full pakke...sikkert isolert og:P

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en sånn termostatstyrt dieselvarmer når jeg bodde i trøndelag.

Termostat fra varmtvannsbreder og potmeter fra vanlig "takspots"

Kobla dette sammen med en slags elektomagnetisk bryter.

Alltid 18grader i garasjen =)

(fyrte på F134 så lokta jetfly lang vei)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider