Gå til innhold

Cosworth87`s skoda octavia

Ranger emnet

cosworth87

Anbefalte innlegg

Jo takk..

ja er SINNSYKT kjedelig med fwd. vertfall med den type bil med diesel. fwd er ok med mindre bilen som polo. fabia. fiesta osv, hehe

men lappen lever vertfall trygt i vinter...

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tok en liten vask av skådaen.

tn_DSC00804.JPG

tn_DSC00803.JPG

På tross av at jeg syntes opptenningsved i dashbordet er BLOHARRY kan jeg ikke nekte for at det trekker opp det hellers kjedelige dashbordet i octavia. å når jeg i tilleg fikk det gratis var ikke valget så vanskelig. hva syntes egentlig folka her om peisved i bilen?

tn_DSC00758_1.JPG

tn_DSC00761_2.JPG

tn_DSC00810.JPG

motorrommet.

tn_DSC00813.JPG

Vurderer også litt anlegg i bilen. de originale høytalerene er ikke akkuratt noe å skryte av. så de skal byttes med enten blaupunkt velocity ell trinnet rett under. spilleren skal byttes til en som tar DAB. å mulig det blir en liten aktiv sub i bagasjen(noen som kan anbefale noe?)

er ikke noe bilsteriofreek men det er rævva sånn det er nå

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:D

nei gidder ikke begynne å ødelegge inntreøret med å lakkere ting. saken er at pr nå i dag kan ALT jeg har gjort med bilen tilbakestilles til originalt(sett bort ifra senkinga da.

det kan jo vere fint om kundegruppen ved et eventuelt salg kun skulle bestå av olga på 70 å helga på 80...

er foresten 10 stk som har ringt på bilen. men ALT er drittunger som tror jeg gir bort bilen gratis.. folk som ikke aner hva de snakker om. som påstår at bilen med 170k på telleren ikke har mangen mil igjen. HVORFOR i HÆL....E skal de ringe på den da?

dette er jo motoren som satt i golf 3 å hørt om flere av de som har bikka 400k. å det er sjelden motoren som er årsak til at de bilene med disse motorene ikke går spessielt langt.

hadde inen en på jobb her om dagen. gått 299k ikke slitt i det heletatt gikk som ei kule.. å denne motoren har siden NY. kjørt 15k på oljeskiftene(selv om den kan kjøres longlife 30k) stått med motorvarmer om natta å gått varm stort sett hele dagen som taxi. så tviler på den synger på siste verset.

huff. godt å blåse ut litt damp..

SÅ til alle drittunger som har kun 120k+/- å rutte med. GI faen i å ringe på biler som ligger til 154k rett å slett frekt å prute ned 30k uten å engang ha sett bilen. spessielt når jeg vet hva listepris på denne bilen er.....

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk 0 å si... å 170k på 3 år er mye sunnere for bilen en 170k på 10 år...

bilen går for 145k ved sinnsykt rask handel.. selges grunnet jeg vil ha meg omega B igjen. hehe

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk 0 å si... å 170k på 3 år er mye sunnere for bilen en 170k på 10 år...

bilen går for 145k ved sinnsykt rask handel.. selges grunnet jeg vil ha meg omega B igjen. hehe

Hmmm... savner du litt sladdebil? hehe

http://www.losna-isbane.tk ------------- http://www.team-smurfen.tk

Member of Vagina Wally skrensarlaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja gjett om da... har en 97 omega b. 2.5 tdi gått 230k me nyoverhalt automatkasse (skal vist vere forsterka) sedan. ALT utstyr. altså 2 sona klima. elseter. elsolskjerm i bakrute. altså samme som den jeg hadde. bare denne har skinn også. å grønn metalic. driitfin... bare må ha... omega b me diffbrems er konge

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider