Bakhjulboogie Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Har en sliten B230ET på lur som jeg lurer på å overhale og trø neri 142en. Blir i tilfelle å rettstille den. Om det blir gasser(e) eller Motronic er uklart, men uansett blir det vel i meste laget for M40en som står i. Bilen er -70 modell, og har laaang spak! Det jeg lurer på er da: passer en M400 fra 164 rett i bilen? Og om den har kortspak, går det å bytte over lokket med langspak fra M40en? Har lite lyst å skjære i bilen for å få kortspak... Oooog en ting til... Hvor mye deng tåler en M400? Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Ikke noe problem og bruke langspak fra M40 på M400, har en med langspak på. M400 er egentlig en ZF kasse og den tåler mye deng. Det er værre med clutchhus. du må enten sveise sammen et B30 og et B20 hus eller så må du finne noe så skjelden som et fra P1800 med B18 og M400. ikke veldig vanlig men det finnes. Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Jeg så nylig ei slik kåpe til salgs en eller annen plass..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Meeeen er ikke B20 og B30 likt? Og M400 sto i 164? ....eller? Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Meeeen er ikke B20 og B30 likt? Og M400 sto i 164? ....eller? Nei,b30 er ikke en lang b20 for å si det sånn. B20 kåper osv passer ikke på b30. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Der var nå som fa....derullan.. Måtte være noe der og ja! Trodde jeg hadde en kjempeplan jeg nå! Hehe... Jaja. Noen som har gode ideer? M40 holder vel ikke så lenge med type 150-200 ponnier. Og nei, jeg skal ikke skifte tunnel! Bilen skal være original i plåten, ferdig arbeid! Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Noen som har Getrag 265 med langspak till salu? Hehe... Men clutchhuset på M400, er det fast? Hvis det kan skrus av går det jo an å få til noe... Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Det er løst, men M400 kassa er skrudd fra andre siden. Som sagt, dele og sveise. eller leite etter den andre. men du må regne med at du må ut med ca 2000,- for huset og en 1000-1500 kassa. men en overhalt og i god stand M40 holder en stund. Har jo kjørt ganske lenge på min jeg, med ca 200Hk og herjing. den har rullet totalt godt over 400000 Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonivar Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Hei Jeg ville ha M45 kasse til min b20 Jeg skar sunt et cluch-hus fra en b23 og vridde det slik at motoren ble rettstillt. Deretter lagde jeg en jigg for å få akslen i midten. Så sveiset jeg delene sammen "]http://www.projekteffekt.se/topic.asp?TID=50[/url] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Blir vel til at M40 blir stående så lenge den holder tenker jeg. Så får vi heller se på noe sveisetriks! Takk for tips! Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Har faktisk B20/M400 clutchhus på hånd nå! Så vi får se... Bytta nok gearkasser når jeg hadde 745 TICen, så hadde vært greit med noe som holder fra början! Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg