martinsen-lyd Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 hvor får man kjøpt 60mm senkesett? noen som har link ell anna råd om og få den lavere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Bare å kappe i vei det, da kan du bestemme akkurat hvilken høyde du vil ;) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Billigste alternativet er bosh. (Vinkelsliper). Er et firma som lager fjærer etter bestilling. Høyde osv bestemmer du selv. Men er dyrt. 1200kr pr fjær ellernoe tror jeg det var. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 http://www.fjerfabrikk.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Bare å kappe i vei det, da kan du bestemme akkurat hvilken høyde du vil ;) Skal jeg starte kapp/ikke-kapp diskusjon her nå? :heyyou: Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Skal jeg starte kapp/ikke-kapp diskusjon her nå? :heyyou: Ja :) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Kapp er jalla, kan være farlig og ikke godkjent! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Jalla er det, farlig er det ikke, og godkjent er det ikke, men stilig er det, og hvis man ikke er rik, er dette eneste veien å gå for de som ikke er fornøyd med "40" mm senk. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Jeg kjøpte 80mm senk som var 40% stivere en orginal fra Åkrene, fikk med papirer. De var dyre, betalte 2500,- for de fremme. Har ikke kjøpt bak enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Jeg kjøpte 80mm senk som var 40% stivere en orginal fra Åkrene, fikk med papirer.De var dyre, betalte 2500,- for de fremme. Har ikke kjøpt bak enda. Flott du går den veien! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Jeg kjøpte 80mm senk som var 40% stivere en orginal fra Åkrene, fikk med papirer.De var dyre, betalte 2500,- for de fremme. Har ikke kjøpt bak enda. Tenk kor lavt DET blir når fjørene begynner å sige:D 200mm senk:knock: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Tenk kor lavt DET blir når fjørene begynner å sige:D200mm senk:knock: Tror ikke de kommer til å sige, de er stein harde så derfor er jeg redd de ikke senker nok... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Tror ikke de kommer til å sige, de er stein harde så derfor er jeg redd de ikke senker nok... selv om der er harde, er de lett match for vinkelsliper'n;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Bare å kappe i vei det, da kan du bestemme akkurat hvilken høyde du vil ;) har hørt at den blir at kjørekomforen blir borte da, ell dårligere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Kjørekomfort?? Tru du vi leike senk ;) Blir jo ekstremt liten fjæringsvei igjen ved kapp siden opphenget er type cross conuntry org. og ikke er beregnet for lavt stuk.. Hjelper jo med knallstive fjærer når fjæringsveien er omtrent ikke eksisterende.. Da blir det ikke mye komfort igjen,men vi like det.. får ikke i både påsså å sækk vøtt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg