oRdin Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Hei. Jeg kjøpte en brukt bil som hadde mangellapp fra EU-kontroll. Jeg har nå fikset feilene, og skal godkjenne bilen igjen. Jeg har mangellappen, men EU-kontrollen ble tatt i des 06, altså snart 1 år siden. Gjelder fortsatt mangellappen, eller er det slik at den må gjennom kontroll hvor de sjekker hele bilen på nytt, siden det er så lenge siden den ble kontrollert første gang? At den forrige kontrollen på en måte er foreldet. =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Står vel på lappen det? Når jeg hadde min bil på EU, fikk jeg lapp der det stod at feilene måtte utbredes og bilen måtte vises innen 1mnd. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oRdin Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Står vel på lappen det? Når jeg hadde min bil på EU, fikk jeg lapp der det stod at feilene måtte utbredes og bilen måtte vises innen 1mnd. Ja, men det er vel for at den ikke skal bli begjært avskiltet. Min er jo begjært avskiltet for lenge siden, men har jo ikke brukt bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Min var ikke skilta da jeg hadde min på kontroll.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oRdin Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Min var ikke skilta da jeg hadde min på kontroll.. Nei vel. Men har ikke sett at det står noen frist på mangellappen. Noen som vet sikkert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 ring verkstedet der du skal ha etterkontroll, å spør. enkelt og greit. Det gjorde jeg, mangellappen var 4 mnd gammel. gikk bare fint. Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 No problem Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoHoH Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 går ikke vist den er meren 6mnd, merket det i dag, med en bil eg fikk hindagen, må ta full eu kontroll på nytt.pga etterkontrollen ble ikke fullført innen den tidsrammen.bus nekta godkjenning av bilen :/før ny full eu kontroll er tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Henrik Skrevet Januar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 jobber med å ta eu, du må ha ny kontroll! en etterkontroll skal ta inn 6månder Siter Chevrolet Nova 1969 350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg