Gå til innhold

Fin bil til 60-70k med litt hester

Ranger emnet

Lasseleeten

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, blir nok ikke noe granada =P

Akkurat nå er det passat 1.8t og golf vr6 som er mest interessant. Mest passat da siden de ser fine ut i tillegg =) Finner nesten ingen vr6'er heller..

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1653883

Her har du et bra eks for å få endel power... OBD2 motor.

1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et velkjent faktum her på forumet at bilene til hassa både går bedre, og svinger bedre enn alt annet med mye mer hester;)

Hadde fort kjøpt en g3 vr6 jeg til den prisen:)

ja ikke sant, jeg er ihvertfall gammel nok til å ha bil lappen. Så gå og klipp deg, og få deg en jobb, istede for å sitte på bilforumet å nerde døgnet rundt.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de bilene du har kjørt mot der kan da ikke være friske?

en S6 veier 1740kg tørr vekt, passelaten veier 1240 hvis jeg ikke husker veldig feil. ihvertfall rett rundt 1300 kg. Det vil da si at han har ett halvt tonn mer å dra på enn meg, vi kjørte ikke fra 0-100, for de tre første gira er ikke brukendes, begge lå i 60 og ga bånngass. Hadde ikke problemer i det hele tatt med å dra fra han faktisk, trodde egentlig at han skulle dra greit i fra meg, for det var han som masa på meg om at han skulle kjøre om kamp mot meg fordi han mente at jeg hadde en symaskin i forhold til hannes, og nei han ga bånn gass.

200sx s14aen er full av unødvendig plastikk, han har fmic og i tillegg til det jeg har nevnt(bare så jeg har nevnt allt :) ), men den chipen hannes er vist ikke helt i orden. Så fort vi passerte 160 så dro jeg sakte men sikkert i fra han.

Jeg kjenner begge ovenfor nevnte veldig godt, så slutt å whine om at jeg juger/skryter osv. Begge to er stadig innen forumet for å se og. Har kun nevnt biler som jeg har dratt, er mange som drar meg og selvfølgelig. Ble lekt litt med av en hvit sierra cossie i helga f.eks. Eneste jeg vet er at han har data sprut.

Men nå syns jeg det er nok offtopic!

dere barna som ikke tror meg; Send meg en pm istede for å tøffe seg i den tråden her.

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er problemer med alle biler, tro om igjen vist du forventer en servicefri bil til 60-70k.

Ville gått for Passat 1,8turbo, vist du skal ha en "ok" kjørebil. GolfVR6 kan folk si hva de vil om, men noe godt går de ikke.

323gtx er vel den billigste morroen du får, går vesentlig bedre enn vr6 / passat 1,8t og samtidig en sleeper! 4wd med riktig fordeling (43-57) gjør at den er helt snadder :)

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

323gtx er fine biler ja, har kjørt en 323 gtr, men de ligger litt høyere i pris. ihvertfall rundt 100k for en som er brukendes. Morsomme biler å ha, spesielt om vinteren.

Men ihvertfall så vil jeg anbefale en bil med turbo, i og med at det er mye lettere å hente effekt relativt billig ut av de.

Nissan 200sx s13 ville nok jeg ha valgt til den prisen, finner kanskje en til 70k hvis du er heldig.

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

323?? er dt ikke forferdeli dålie girkassa å fordelingskassa der da?

all sier jo dt e ein svakhet på bilene der...

Kar her i byen har nettop kjøpt en sånn en, fikk den billig fordi girkassen var ødelagt sa selger...Visste seg å være fordelingskassa og noen knekte aksler. Uansett joda, de tåler ikke rivstarter noe spesielt godt ihvertfall.

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider