Gå til innhold

Diskuter alt om reklameplakater her!

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

For å spre ordet om bilforumet.net til flere skal vi nå lage plakater i A3 størrelse som medlemmene kan henge opp på hjemstedet sitt. Dette gjøres etter forslag fra forumet, og flere har allerede sagt ja til å sette opp plakater.

Så det vi trenger da er BILDER, store bilder(høy oppløsning) av god kvalitet som egner seg på trykk.

Har laget en egen epost addresse hvor dere kan sende inn bilder.

bilder@bilforumet.net

Når dere sender inn bilder vennligst skriv hva forum navnet deres er.

mvh

Bilforumet.net crew

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg et antall mellom 25 og 50, så skal jeg pryde Stavern, Larvik, Helgeroa og Nevlunghavn!

Glimrende at utgiftene er dekka da, hva for noe smart har du gjort nå da, Marius? ;)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audere-Est-Facere

Gi meg et antall mellom 25 og 50, så skal jeg pryde Stavern, Larvik, Helgeroa og Nevlunghavn!

Glimrende at utgiftene er dekka da, hva for noe smart har du gjort nå da, Marius? ;)

hehe!! Ikkeno veldig smart... peller fra egene lommer :) men noe må man satse inntil man kan ta i bruk noen seriøse sponsorer :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det har kosta alt for mye da, stakkar dere :)

Jeg gleder meg til å pryde buss-skura her nede med nydelige Bilforumet.net plakater :D

-Mange-

Husk nå på at busspasasjerer ikke nødvendigvis er den rette målgruppen da ;)

Bensinstasjon, gatekjøkken (drive in's), kjøpesentere osv er kanskje mer egnet :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Marius er kjapp til å lage de, kan jeg jo ta de med til helga, og hjelpe deg å henge opp. Skal nemlig på hytta i Stavern på fredag :)

2010 Mitsubishi Outlander Instyle+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal personlig forhøre meg i diverse butikker o.l. om å få henge opp plakater, sånn at det ikke blir problemer med "høyere hold".

I Stavern burde ikke dette bli noe problem, da jeg eller foreldrene mine kjenner de fleste som har butikk :D

Kjenner ikke jeg de, så kjenner mamma de, og da vet jo de hvem jeg er ;)

I Larvik har jeg også en del bekjente butikkfolk, yeah! (så sant ikke Kjetil eller Compom vil ta for seg Larvik, hvis de mener de kan få hengt opp plakater på mer geniale steder enn jeg har tilgang til.)

------------------------------------------------------------------------------------

gsxr600: te fredag speller jeg kamp, og på lørdag var det meninga at vi skulle te svinesund. Hmm...Vi får se når Marius gjør ferdig faenskapet :D Men du kunne jo tatt turen ut i helgeroa og nevlunghavn mens du er her (hvis du får plakatene i tide), også tar jeg stavern og larvik te uka?

Anyway: Bilforumet til folket :cool:

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...