Marius Skrevet Juli 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 For å spre ordet om bilforumet.net til flere skal vi nå lage plakater i A3 størrelse som medlemmene kan henge opp på hjemstedet sitt. Dette gjøres etter forslag fra forumet, og flere har allerede sagt ja til å sette opp plakater. Så det vi trenger da er BILDER, store bilder(høy oppløsning) av god kvalitet som egner seg på trykk. Har laget en egen epost addresse hvor dere kan sende inn bilder. bilder@bilforumet.net Når dere sender inn bilder vennligst skriv hva forum navnet deres er. mvh Bilforumet.net crew Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juli 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 men da får vi plakatene i posten? hvem tar seg av utgiftene...? Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 Originally posted by thoos men da får vi plakatene i posten? hvem tar seg av utgiftene...? Ja de som vil får de i posten og alle utgifter vil være dekka...! :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Juli 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 Gi meg et antall mellom 25 og 50, så skal jeg pryde Stavern, Larvik, Helgeroa og Nevlunghavn! Glimrende at utgiftene er dekka da, hva for noe smart har du gjort nå da, Marius? ;) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 Originally posted by Audere-Est-Facere Gi meg et antall mellom 25 og 50, så skal jeg pryde Stavern, Larvik, Helgeroa og Nevlunghavn! Glimrende at utgiftene er dekka da, hva for noe smart har du gjort nå da, Marius? ;) hehe!! Ikkeno veldig smart... peller fra egene lommer :) men noe må man satse inntil man kan ta i bruk noen seriøse sponsorer :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Juli 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 Håper ikke det har kosta alt for mye da, stakkar dere :) Jeg gleder meg til å pryde buss-skura her nede med nydelige Bilforumet.net plakater :D -Mange- Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juli 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 Originally posted by Audere-Est-Facere Håper ikke det har kosta alt for mye da, stakkar dere :) Jeg gleder meg til å pryde buss-skura her nede med nydelige Bilforumet.net plakater :D -Mange- Husk nå på at busspasasjerer ikke nødvendigvis er den rette målgruppen da ;) Bensinstasjon, gatekjøkken (drive in's), kjøpesentere osv er kanskje mer egnet :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Juli 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 Originally posted by Audere-Est-Facere Gi meg et antall mellom 25 og 50, så skal jeg pryde Stavern, Larvik, Helgeroa og Nevlunghavn! Hvis Marius er kjapp til å lage de, kan jeg jo ta de med til helga, og hjelpe deg å henge opp. Skal nemlig på hytta i Stavern på fredag :) Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Juli 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2002 Jeg skal personlig forhøre meg i diverse butikker o.l. om å få henge opp plakater, sånn at det ikke blir problemer med "høyere hold". I Stavern burde ikke dette bli noe problem, da jeg eller foreldrene mine kjenner de fleste som har butikk :D Kjenner ikke jeg de, så kjenner mamma de, og da vet jo de hvem jeg er ;) I Larvik har jeg også en del bekjente butikkfolk, yeah! (så sant ikke Kjetil eller Compom vil ta for seg Larvik, hvis de mener de kan få hengt opp plakater på mer geniale steder enn jeg har tilgang til.) ------------------------------------------------------------------------------------ gsxr600: te fredag speller jeg kamp, og på lørdag var det meninga at vi skulle te svinesund. Hmm...Vi får se når Marius gjør ferdig faenskapet :D Men du kunne jo tatt turen ut i helgeroa og nevlunghavn mens du er her (hvis du får plakatene i tide), også tar jeg stavern og larvik te uka? Anyway: Bilforumet til folket :cool: Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet August 1, 2002 Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 gi meg en haug og jeg skal henge opp ting på strømmen, rælingen og lillestrøm..... Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet August 1, 2002 Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 Bare å send meg plakater Marius ! Du har vel adr. ? Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 når er plakatene klare da..? Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Marius sa at slutten av denne måneden muuuuligens var innen rekkevidde. (på irc) lalalala Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 eg kan henge opp i stavanger området. Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 3, 2002 Rapporter Share Skrevet September 3, 2002 Få fortgang på sakene da! Ellers vet jeg om noen som blir forbanna: SERVERN KOMMER TE Å GÅ TE HELVETE AZZZZ Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg