ventovr6 Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 hei. hvor får man kjøpt plastikk hjulbuer og spacer på vento? noen som hvet om noen bra internett sider? (helst norsk da) mvh Marta.:afro Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 http://www.bsbildeler.no/butikk/searchresult.aspx?search=vento dem her mye stasj,spacers har dem på biltema vist duh skal bare space 5mm eller 10mm har en kompis som har noen vr6 lister vist du er int,dem er nedslipt å lakkert Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 http://www.bsbildeler.no/butikk/searchresult.aspx?search=vento dem her mye stasj,spacers har dem på biltema vist duh skal bare space 5mm eller 10mm har en kompis som har noen vr6 lister vist du er int,dem er nedslipt å lakkert takker. 10mm holder for meg. har vr6 list foran hverfall. han kompisen din har han vr6 lister for heile bilen eller??:happyhappy: Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HERBIE Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 http://www.autospar.no selger stt med hjulbuer for rundt 500 lappen for alle. De har også vr lippe til billig penge om du sko ha behov for det Siter 74 Mod Golf 1 65 Mod T1 Boble 73 Mod T3 Variant X 84 Mod Polo Derby X 86 Mod "Racetech" Caddyen X 86 Mod Golf 2 "vinterbil" X 93 Mod Golf 3 GTI 16V X 91 Mod Corrado Vr6 X 99 Mod Golf GTI 20V Turbo X http://www.algard-gatebilklubb.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 http://www.autospar.no selger stt med hjulbuer for rundt 500 lappen for alle. De har også vr lippe til billig penge om du sko ha behov for det okidoki. har vert innpå å sett der ja! men passer golf3 hjulbuene på vento?, mener å ha lest her på forumet en plass at di passer. kansje jeg som roter nå?:jackinbox: Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Er det noen som har erfaring med å spakkle disse hjulbuene på bilen? Mvh Marta. Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 okidoki. har vert innpå å sett der ja! men passer golf3 hjulbuene på vento?, mener å ha lest her på forumet en plass at di passer. kansje jeg som roter nå?:jackinbox: han duden på autospar sa at han hadde bare hjulbuer foran som passet. måtte på vw forhandler for å få tak i hjulbuer bak;( menmen;) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HERBIE Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Det var rart. Jeg har selv solgt disse settene. De har jeg solgt til folk som har hatt vento. Jeg har faktisk brukt dem på en golf 3 stasjonsvogn der de passet helt perfekt:) Siter 74 Mod Golf 1 65 Mod T1 Boble 73 Mod T3 Variant X 84 Mod Polo Derby X 86 Mod "Racetech" Caddyen X 86 Mod Golf 2 "vinterbil" X 93 Mod Golf 3 GTI 16V X 91 Mod Corrado Vr6 X 99 Mod Golf GTI 20V Turbo X http://www.algard-gatebilklubb.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 takker. 10mm holder for meg. har vr6 list foran hverfall. han kompisen din har han vr6 lister for heile bilen eller??:happyhappy: har foran å bak jah Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 han duden på autospar sa at han hadde bare hjulbuer foran som passet. måtte på vw forhandler for å få tak i hjulbuer bak;( menmen;) dem fra golf3 passer vento Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Det var rart. Jeg har selv solgt disse settene. De har jeg solgt til folk som har hatt vento. Jeg har faktisk brukt dem på en golf 3 stasjonsvogn der de passet helt perfekt:) hmmm...jaja. bestillte hvertfall foran nå da, får ringe å bestille bak på mandagen, stoler mer på deg en han;) noen som har erfaring med disse hjulbuene?? vanskelig å spakkle på eller??:oohh Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 tenkte du på å sparkle igjen skille liksom? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 tenkte du på å sparkle igjen skille liksom? jepp! har du gjort det? Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixxl Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 jepp! har du gjort det? hørtes skummelt ut. men lykke til Siter - 98 Audi a6 2,5tdi - 82 Vw Golf 1 Weber x 96 Vw vento x 99 TT x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 hørtes skummelt ut. men lykke til vanskelig å få det fint eller?? har lite trua jeg også, men skal prøve fordi:hammer Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg