ventovr6 Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 da var hjulbuene montert....gidder ikke å spakkle igjenn skille, var meget god passform på disse så jeg ble fornøyd egentlig;) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nfloyd Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 hei lurte på hvor kjøpte du disse henn? og hva gav du for de? Og var passformen like gode på de bak som de framme? mvh rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 hei lurte på hvor kjøpte du disse henn? og hva gav du for de? Og var passformen like gode på de bak som de framme? mvh rune kjøpte disse på http://www.autospar.no.... kjøpte kun foran, men har hørt rykter om at de bak passer like bra.(skal bestille meg senere) for 2 stk hjulbuer foran ga jeg 300kr...men for alle 4 koster det 600kr tror jeg;) rask levering hadde de også.... DO IT:afro Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 der jah=9 sparkla ikke igjen jeg heller,tror bare det blir møkk ettervært når det sprekker å sånt Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 tenk å ha listan svarte el? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 tenk å ha listan svarte el? den spakklinga tror jeg vi dropper ja;) lister og speil skal bli svart jah....bilen skal oxo lakeres, men farge valg holdes hemmelig enda;) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 kult=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg