Ghia4x4 Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Ascona Foreldre som lar ungene leke i veien skulle aldri hatt unger heller. Ingen som har sagt at det lekte noen unge i veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Du er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 slapp av nå gutta!! tilbake til topic: gjett hvem som hadde heftig brei i rundkjøring med et par like heftige kontrar og ble stoppet av politiet var forresten på en skole vei. etter rundkjøringen sa kameraten min "og der kom polti" og jeg fikk mega noia. de lå nå etter meg og jeg var redd lappen skulle ryke. jeg kjørte 100m svingte av en liten vei og der kom blålysene på. jeg tenkte nå var det gjort, for det var ganske hissig kjøring. de stoppet meg og spurte om førerkort. De sjekket dekkene mine (3 vinterdekk og ett sommer dekk). så sa han at det var kjørestilen min som lagde veiene farlige, gadd ikke protestere på det. Så sa han at jeg skulle si det til alle vennene mine også. fikk fører kortet tilbake og jeg kunne kjøre videre LETTET ut. puh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 hærregud kan man ikke bare låse den fårbanna døra når man er ute å kjører!"!!;) .evt ta han med "døra" lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg