holstad Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Lurer på hvordan erfaring folk her inne har med å handle med svenskene? Hvordan gjør dere med betaling osv. Hva skal man passe seg for? Tenker da mest på turbo pre, blocket osv Siter volvo 242 77mod (solgt) volvo 240 tic 84 mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 jeg har bare hadt gode erfaringer fra TPC... Men kan jo være svindlere dær som alle andre plasse. Bruker å søke litt, å sjekke opp om de har solgt andre ting. Og hvor lenge de har vært registrert osv.. Betalingen tar jeg gjennom nettbank. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Forhåndsbetaler? går det ikke ann å sende ting i oppkrav? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Jeg har handlet girkasse, datasprut, bunnpanne + litt annet smått, og har bare gode erfaringer. Grunnen er vel kanskje det at jeg kjører og henter delene. Alt har jeg funnet gjennom TPC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Har handla litt fra en privatperson i sverige som har masse snæks til 200 å da har jeg bare overført penger via nettbanken å bedt om kviterings oblat så jeg har bevis på at det har skjedd en betaling å hva den evt har kjøpt.. Bare så enn har noe å vise for vist det blir noe tull.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Har handla litt fra en privatperson i sverige som har masse snæks til 200 å da har jeg bare overført penger via nettbanken å bedt om kviterings oblat så jeg har bevis på at det har skjedd en betaling å hva den evt har kjøpt.. Bare så enn har noe å vise for vist det blir noe tull.. Har du bestilt IC og kjøler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holstad Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Oki, Tar dere kontakt via tlf eller bare via mail. ( er livredd for at jeg ikke sjønner noe) Må man være medlem av tpc for å ta kontakt med selgere der? Er dere isåfall støtte medlem eller fullt medlem? Siter volvo 242 77mod (solgt) volvo 240 tic 84 mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Kjøper også mye over grensa,og har sjelden hatt problemer. Største nedturen jeg har hatt var en gang jeg var nede i stockholm/norrkøping for å handle deler..og fyren hadde ikke alle delene han skrøt av.. Mange svensker er veeeeeeeeldig lite lystne på å sende deler iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Oki, Tar dere kontakt via tlf eller bare via mail. ( er livredd for at jeg ikke sjønner noe) Må man være medlem av tpc for å ta kontakt med selgere der? Er dere isåfall støtte medlem eller fullt medlem? Jeg er bare støttemedlem, og pleier å kontakte de på PM. Skriftspråket er jo nesten likt, så det burde ikke være problemer for deg å gjøre en handel der. Svenskene er ikke vanskelig å forstå så lenge de ikke kommer fra Skåne eller der omkring...:drunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Har bare gode erfaringer. Og som 242-t5 sier, er skriftspråket nesten helt likt. Har handlet mye i Sverige, topp, girkasse, cooler osv.. Ikke noe problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Har du bestilt IC og kjøler? Nej har ikke fått gjort det enda.. Har gått opp med 25,- i timen nå så det er nok ikke lenge til jeg får kjøpt det da;) Men trur heller jeg kjøper Radden fra han på eBay også kjøper jeg IC'b fra bsbildeler. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Kjøpte et sett Compomotive gjennom TPC.Var nede i Gøteborg å henta de.Veldig bra erfaring.Men se ann antall inlegg,lenge vedkommende har vært medlem etc,så burde det ikke være noe problem :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 jeg reiser alltid over, mye greiere å handle når man møter folk ansikt til ansikt. bare gode erfaringer, har fått en fast som får tak i det jeg skal ha, så han stoler jeg på mht betaling og sending til charlottenberg postkontor (poste restante) ellers er det jo ikke noe problem å henge på en god henger, ha med en kjørbar kompis og ta en 100-120 mils kjøretur! er det langt nedover så er det jo en ide å få de til å sende det til et passende postkontor langs grensa. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Jeg har handla en del fra TPC folk. Har gått greit hver gang untatt en da jeg betalte for ei elvifte til 940 og fikk noe *hempulat* saab greier... En jeg kjenner fikk vel murstein en gang tror jeg men det skjer svært sjelden. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg