SnoPro Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Hvor har de billigst angeleyes til golf 4? evt noen som har brukte å selge??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taraldsen Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Vet at Tm tuning er sjenerelt billig på ting http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=1031 Siter ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 http://cgi.ebay.de/VW-Golf-4-Angel-Eyes-in-Black_W0QQitemZ200170133689QQihZ010QQcategoryZ44254QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Her er de faktisk billige. 900 kroner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoPro Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 ja det var jo skikkelig NAIS prais :) har du kjøpt dine derifra?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taraldsen Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 du må jo regne i euro da... det blir jo 1300 kr el no...angry2 :P:P:P hehe Siter ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoPro Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 blir ca 1600kr levert sverige :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taraldsen Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 blir det 450 i frakt:(.....? Siter ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Klarer sikker å finne til 900 viss du leiter. Jeg betalte ikke mer enn det. Kjøpte de på ebay ja. Ville kjøpt fk automotive sine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taraldsen Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 finner ikke noe jeg.. du finner d ikke du a..? for da kjøper jeg d.. =) men er de bedre enn de gamle lysene..? for føler jeg trenger litt bedre lys.. Siter ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 men er de bedre enn de gamle lysene..? for føler jeg trenger litt bedre lys.. Jeg har FK sine, og de gir i hvert fall bedre lys. Er linser i nærlysa, så blir mye mer markert lys av det. Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Heisann, har Hella Celis Angeleyes på min golf 4, er ganske imponert over lyktene og oppmerksomheten rundt dem;P anbefales, bestilte også faktisk lyktene fra TMtuning!:) Har ettermontert HID sett i lyktene også, altså på langlysene, og en type xenon på kjørelysene. Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoPro Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Nu ble det til at jeg kjøpte meg 2000mod passat stv istede, så jeg kjøpte Klarglasslyktene med linser fra NBS å satt xenon i de, er meget fornløyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg