Lompe Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Har nå tenkt til å trekke om dashbordet: Har trekt det gamle med fleesteppe og masse polyester. Etter det har jeg hatt en tynt lag med sparkel over hele for å få det "glatt". Skal jeg bare "smøre" eller spraye på masse lim eller hvordan funker dette? Takk til hjelpsomme sjeler. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 du kjøper rødt kontaktlim fra installbay.no og samtidig kjøper du noen meter med vinyl.. dette ser pent ut og er lett å trekke.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 takker... sjekker ut den siden. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 hvis du skal ha skikkelig rally/racing stuk har de et godt alternativ på http://www.flocking.no Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 skal ikke være rally/racing. Det er en cruisebil dette. Men bra forslag=) Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Satt nettopp å lurte på etter å ha lest siste max power om jeg skulle bygge om noe av dashen og konsollen i bilen min... Skal nok få til støp og sparkling og pussing... MEN Hvor får jeg tak i diverse tekstiler? Jeg ser etter vinyl og velur... vinylen ser jeg for meg i sort med blå detaljer i vinyl... Er også på jakt etter velur... Og helst skal den være hvit eller grå... noe sånt... Noen tips til nettshopper jeg kan bruke for å skaffe til veie stoffet? Har googla vilt, men i beste fall har jeg bare fått 'svada' opp på søkene... takk for tips og linker :) Ellers ser prosjektet ditt bra ut :) Liker ombygging av interiøren jeg. Har bygget om midtkonsollen min nokså kraftig, men jeg er sulten på mer. Blir spennende å se om du følger opp med bilder av dash prosjektet ditt... :) Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Din nærmeste møbeltapetserer kan hjelpe deg med det meste av stoff/skinn/vinyl etc men svart vinyl med blå detaljer har jeg vanskelig for å se for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 neinei... ikke svart og blått... men svart vinyl og blå vinyl - ensfarget :) Blått til detaljer og sort til generell farge... pluss hvit velur eller annet stoff... :) Sorry for at jeg kapra tråden... :) Nå får du den tilbake :D Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 www.Installbay.no har alt det du trenger til dette :) vet det er en stund siden folk spurte... Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg