danijoh Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Hei! Jeg er ute etter en bilstereo, som har USB utgang i bak-kant! Det er viktig at utgangen er bak. Jeg vil ikke ha synlige ledninger stikkende ut fra spilleren foran, da jeg skal koble til en ekstern Harddisk. Mvh. Daniel ØJ. Siter Audi A3 1.8l '97 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'82 GTI Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Blaupunkt Hamburg MP57 er jo en mulighet. spilleren har også innebygget bluetoothhandsfree... funker greit for meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Kenwood har en hel haug av slike spillere med kabel som går til hanskerommet. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Pioneer DEH-P7900UB ;) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Alle Pioneer spillere som heter DEH-P kan du kjøpe løs USB addapter til og denne kan plasseres hvor du vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 på Pioneer DEH-P7900UB er den i spiller bak trenger ikke kjøpe noe utenom.. støtter også ipod uten adapter Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Er klar over det at UB har denne muligheten, men om han vil ha et billigere alternativ, så kan han kjøpe f.eks DEH-P40MP og en USB addapter, dette blir da ca 2600kr, isteden for 4000,- som UB modellen koster på tilbud:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danijoh Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Takk dere =) Mange godt alternativer her ja ;) Lurte på en ting til, som jeg kom på i farten. Går det ann å bruke en USB hub, på en bilstereo, for å koble til flere enheter? Siter Audi A3 1.8l '97 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 hmm, godt spurt. Ville ringt Pioneer å sjekket. Men kan vel tenke meg det blir noe klabb og babb om den ene USB enheten er en iPod og den andre en minnepenn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 vær oppmerksom på at det ikke er det samme med en minnepenn og en ekstern harddisk. Vet ihvertfall at de fleste hjemmekinoreceivere og dvd-spillere som har usb,ikke støtter eksterne harddisker Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'82 GTI Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Blaupunkt støtter ekstern hardisk opp til 80 gb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg