Havdal Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Da nærmer det seg vel et år siden de svarte på mail og kunne fortelle at det skulle ta ca 14 dager å overhale understellet. Understellet ble sendt inn av forige eier av min bil, en -91 Galant Vr-4. Tok kontakt med Haugland rett etter jeg tok over bilen, som kunne fortelle at de ventet på beskjed om hva de skulle gjøre med understellet. Det ble da avtalt at de skulle overhale det. Et år, mange mailer og forsøk på å nå dem på telefon så har jeg enda ikke sett noe til understellet. Noen som kjenner til disse gutta? Eller har tips til hvordan jeg kan få fart på dette? Til opplysning er understellet av type Proflex, og har en nypris på ca 50 000.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Forbrukerrådet er vel ok å snakke med i sånne saker. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 ta turen over dit. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Dra til Haugland Motorsport og bank på døra;) Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 120 mil (tur/retur) det.. Useriøs bedrift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 vel det er verdt å kjøre 120 mil for 50.000kr i mine øyer. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Får hente det og shippe det via ESP1-Tech i Oslo da vet du...da får du både overhalt og satt det opp som du vil...Espen er en ordentlig kar. Og han kan sitt fag... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg