RizoR Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Jeg har nå spillt Halo, Halo 2, Halo 3.. Jeg syns dette er den beste trilogien jeg har spilt :D Hva syns dere? Diskuter ;) Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Helt enig, Halo er konge :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 hva er halo? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 En spillserie. Les mer her. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg