millhouse Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Kommer dette hit? Hadde vært på tide hos enkelte kanskje..hehe :) http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=183750 En amerikansk programmerer leder nå et team som skal utvikle et søppelfilter for mennesker som liker nettet litt mer intelligent skrevet. Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Ikke noe for dette forumet da det fort ville blitt helt tomt for innlegg:D Haha Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 sant så sant:happyhappy: Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fireprint Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 I praksis vil dette bare bli værre enn å "skum lese et fjortis innlegg før skippe videre". Som filter nå som ikke kan skrive "spikke" osv osv. Min mening da, ikke sikkert det faktisk blir slikt eller at det er kun jeg som noen gang har hatt bruk for ord som har #"¤#%# i seg... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Tenkte med engang at dette var lurt jeg nå, ser fram til det. men når jeg fikk tenkt meg litt mer om så ser jeg at jeg ikke vil ha det. Det tar somregel ikke lang tid før man lager seg et bilde av en person via det han/henne skriver eller mener... Jeg ser ofte på hva en person skriver og hvordan han/henne får informasjon fram, spesiellt i slagstråder. Med dette filtere blir plutselig mange potensielle selgere :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg