HrpZ88 Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Hei, bassern min slutta plutselig å funke. så skrudde jeg opp og sjekka og da hadde den ene ledningen brent seg av på sub,en. Forsterkern min har gått ofte i "protection mode". men finner ikke ut av feilen. har gått over alle ledningene. finner ingen feil.. noen som veit hva feilen kan være? forsterkern er en boschmann JA-728ATX 600w 2/1 kanaler bassern er en random Redsun 600w Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 En kombinasjon av dårlig sub, dårlig forsterker, og for tynne kabler ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 hmm prøve en anna sub i morra. hakke for tynne kabler tror jeg.. ekke akkuratt no suuper forsterker nei, men skal vel engetlig ikke gå protection mode uten grunn uansett? Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 hvordan kabler har du da? kan fort gå i protect om det er for lav spenning.. og er ikke no rå forsterker, så drikker sikkert ikke så mye strøm.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 jeg gikk for biltema jeg haha.. tenkte det samme at den drar sikkert ikke så vilt med strøm.. men skulle tro at jeg har tjukke nok kabler strømkabelen er 8mm2 og en ytterdiameter på 6,5mm samme med jordings kabelen Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Det var ikkje akkurat tjukke kabler!. (men holder sikkert for den forsterkeren) Kjøp heller skikkeligt utstyr. Har du ikkje penger til det, so sparer du litt lenger. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 hehe, det var ikke akkurat tykke kabler nei :p litt mindre enn det jeg bruker som høytalerkabler på subbene :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 fåkke plass til større i forsterkern ;P hehe.. prøvde å dra opp ny jording se hvordan det funker =) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Legg jording til blankt metall kan nok hende hjelper ganske mye, skal du se :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Legg jording til blankt metall kan nok hende hjelper ganske mye, skal du se :) done that ;p men takk for svar har testa med en anna basser nå.. akkuratt det samme, går i protection mode etter en halvtime eller spørs i åssen form den er i.. noen ganger 15min og noen ganger halvtime.. kanke være noen innstillinger på forsterkern ellerno? Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Du spiller for høyt, og du gir ikke forsterkeren nok strøm... Du har jo fått svaret flere ganger her ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Du spiller for høyt, og du gir ikke forsterkeren nok strøm... Du har jo fått svaret flere ganger her ;) skjer om jeg spiller høyt eller lavt så.. men greit, prøve med tjukkere kabler ;P Hvor tjukke kabler annbefaller dere til en 600w forsterker da? Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 prøv å still litt på gain og du.. forsterkeren er nok ikke 600w, men men.. jo tykkere kabler, jo bedre :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 kjøpte noen feite kabler, hjalp ikke det.. prøvd å stille på gain å.. vurderer sterkt å kjøpe en anna forsterker :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg