lars-frr Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Det kommer en pipelyd fra motoren , høres ut som det kommer i fra luftfiltetert et sted. Lyden er som en slangen med hull i hvis dere skjønner . ?? Den er der bare av og til også . Men det er satans vansklig å høre hvor det kommer fra kommer siden motoren lager lyd ... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Hyggelig da! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 startgass Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Det vil si at det er en sprekk eller noe i en slange eller ??? Forrige gang da det var noe galt med bilen dvs : Høyt turtall Fusking Ikke varme ++++ Så skyltes det noe så enkelt som at det ikke var nok spyleveske på bilen :) Kanskje det er noe like enkelt og billig nå også :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 annet genialt tips: aldri fiks noe som virker. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Så grettne alle sammen er i dag a ,, det er da lov og feile litt , eneste måten man lærer på . Snart har jeg solgt den jeg har nå , og skaffet meg en 89 mod 1.8 som "kun" har gått 89 000 km :) Trenger bare litt spenn .. Den er det forhåpentlighvis ikke like mye galt med som min .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Kan det være sprekke i vakuumslangen til bremsekraft forsterkeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Høres farlig ut da .. Kan det resultere i at bremsene slutter å funke ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by lars-frr Det kommer en pipelyd fra motoren , høres ut som det kommer i fra luftfiltetert et sted. Lyden er som en slangen med hull i hvis dere skjønner . ?? Den er der bare av og til også . Men det er satans vansklig å høre hvor det kommer fra kommer siden motoren lager lyd ... Pipelyd når du gasser eller når du står på tomgang? sikkert bare slakk viftereim:) men du tror det er noe annet:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by AXi0N sikkert bare slakk viftereim:) men du tror det er noe annet:) Er vel ikke viftereim på Golf II ? :) Dynamoreim derimot er noe annet.... Men det er vel mere hylelyd, enn pipelyd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by Goliath Er vel ikke viftereim på Golf II ? :) Dynamoreim derimot er noe annet.... Men det er vel mere hylelyd, enn pipelyd.. Viftereim på golf II jo ;) Standard at den skal begynne og pipe på vintern :) Har akkurat skifta min og lyden forsvant ... Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Se etter en gang til Jeb :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Hva ? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Heter det ikke viftereim ? *Forvirret* Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 kan kanskje være vakuumlekasje dårlig pakning på forgasser sliten reim dynamo sliten dynamo sliten vannpumpe men jeg gjentar det jeg sa! om bilen din funker, ikke fiks noe!! vent heller til det forverrer seg :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg