lars-frr Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Så dere er ganske sikkre på at det er dynamoen ?? Er det den greia som sitter under forgassern ??? Eller er jeg helt på bærtur .. Ps: Når jeg skrur av motoren så dør lyden sånn sakte ut :) Akkurat som en fjert ... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Øker med turtall? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by lars-frr Så dere er ganske sikkre på at det er dynamoen ?? Er det den greia som sitter under forgassern ??? Eller er jeg helt på bærtur .. bærtur.. den sitter over vannpumpa di.. den skal ha en rød stipe på seg:) hvis jeg tar feil nå.. så kommer jeg til å lese MYE mer.. men er 99% sikker Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Hva med å sette den inn på verksted Lars? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Jeg har en venn som kan fikse alt på bilen min , men prblemet er at han er polsk og kan ikke et ord norsk , slik at jeg jeg må vise han problemet med bilder fra haynes ,, Er bare 19 år og har ikke råd til å sette den på verksteder hvergang noe går galt .. :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by projektRUST kan kanskje være vakuumlekasje dårlig pakning på forgasser sliten reim dynamo sliten dynamo sliten vannpumpe men jeg gjentar det jeg sa! om bilen din funker, ikke fiks noe!! vent heller til det forverrer seg :) sliten vannpumpe er ganske lurt å bytte snarest mulig :rolleyes: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg