Juristen Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 vel...ingen hittil...men har jeg rett sitter du vel godt og trygt plassert her i norge ennå...:) Jeg har vært der, og jeg drar gjerne igjen. Men nå er jeg hjemme, ja. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 da er det bare å dra vettu...tenkte faktisk selv jeg skulle dra entur for snart 1 år siden...men ble totalt uaktuelt etterhvert... gidder ikke risikere noe unødvendig...er for ung for det...:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 da er det bare å dra vettu...tenkte faktisk selv jeg skulle dra entur for snart 1 år siden...men ble totalt uaktuelt etterhvert... gidder ikke risikere noe unødvendig...er for ung for det...:) Hva om noen bestemte seg for å teppebombe hele møkkalandet til helvete mens du var der nede da? Hadde du vært enig i at det var en god løsning da også? ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Jeg tror du ble eid. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Jeg tror du ble eid. Eirik Det er veldig greit om du bruker Siter-funksjonen, slik at man kan forstå hvem sitt innlegg du kommenterer... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Hva om noen bestemte seg for å teppebombe hele møkkalandet til helvete mens du var der nede da? Hadde du vært enig i at det var en god løsning da også? ;) neh...syns ikke det... ville ikke ha teppebombet øandet der med soldater der heller...har vel egntlig aldri nevnt teppebombing her... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 neh...syns ikke det... ville ikke ha teppebombet øandet der med soldater der heller...har vel egntlig aldri nevnt teppebombing her... Nei, selvsagt ikke... Du ville "sprøyte landet med store fly". Jeg vet ikke helt hva det betyr, men jeg leser det omtrent som om at du vil sprøyte et eller annet lite helsefremmende middel ut over landet fra store fly. Effekten blir vel i stor grad det samme som ved teppebombing, men hvis du heller vil si det på din måte, er det forsåvidt greit for meg ;) Soldatene er altså verdt såpass mye at du ikke kan ødelegge landet mens de er der, men så fort de trekkes ut, er det fritt frem for å gjøre kort prosess med det som gjenstår der nede? Har jeg forstått deg rett? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 hehe...er dårlig i norsk...cant help it... ikke akkurat det jeg mente da men... dra over de største områdene med fly med store tanker med middel som dreper opiumet... så de må begynne å dyrke mat og jobbe normalt selv...ikke alle dyrker opium der og hvordan klarer de seg da? Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 hehe...er dårlig i norsk...cant help it... ikke akkurat det jeg mente da men... dra over de største områdene med fly med store tanker med middel som dreper opiumet... så de må begynne å dyrke mat og jobbe normalt selv...ikke alle dyrker opium der og hvordan klarer de seg da? På samme måte som de klarer eller ikke klarer seg i alle andre krigsherjede u-land :) Det varierer litt rundt i landet, noen har litt mer enn andre, men stort sett klarer de seg på det de finner her og der, husdyr, de selger ting og tang osv. Men flere av dem har biler og de aller fleste har mat og klær, så det er på ingen måte noe ekstremt fattig land. Jeg sier for all del ikke at vi skal la opiumsproduksjonen fortsette i overskuelig framtid, men man må gjøre ting i rett rekkefølge. Dersom vi (ISAF) svir av alle opiumsmarkene, får de "hele" befolkningen mot seg, og det blir umulig å gjøre noe der nede. Dersom de først sørger for infrastruktur og muligheter for å leve et normalt liv, er det så i annen rekke mulig å kvitte seg med opiumsproduksjonen. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 jeje...men krigen går ihvertfall ikke så kjempe bra dernede etter om jeg har forståått...:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Det er veldig greit om du bruker Siter-funksjonen, slik at man kan forstå hvem sitt innlegg du kommenterer... Jeg vet at Sitér-funksjonen er nyttig av og til, men her følte jeg det ikke var noe poeng å bruke det. Enhver med litt mer IQ enn å åpne en dør eller trykke på et tastatur tror jeg skjønner hvem jeg mener ;) Herr Jurist, for å si det slik, du gikk seirende ut av enhver "diskusjon" (det var vel ikke helt grunnlag for noen diskusjon i første omgang).. ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Jeg vet at Sitér-funksjonen er nyttig av og til, men her følte jeg det ikke var noe poeng å bruke det. Enhver med litt mer IQ enn å åpne en dør eller trykke på et tastatur tror jeg skjønner hvem jeg mener ;)Herr Jurist, for å si det slik, du gikk seirende ut av enhver "diskusjon" (det var vel ikke helt grunnlag for noen diskusjon i første omgang).. ;) Eirik Jeg har da altså for lav IQ til åpne en dør. Hehe :) Nei, det ante meg vel hvem du siktet til, men det er så mange idioter her (no offence, jeg snakker bare av erfaring, og deg kjenner jeg ikke) som mener så mye rart og sier det på så mange rare måter at man aldri kan vite hva man skal tro. Vel, det var kanskje ikke grunnlag for noen stor diskusjon, men jeg lot meg rive med av en eller annen ikke navngitt forum-brukers uttalelser ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Jeg vet at Sitér-funksjonen er nyttig av og til, men her følte jeg det ikke var noe poeng å bruke det. Enhver med litt mer IQ enn å åpne en dør eller trykke på et tastatur tror jeg skjønner hvem jeg mener ;)Herr Jurist, for å si det slik, du gikk seirende ut av enhver "diskusjon" (det var vel ikke helt grunnlag for noen diskusjon i første omgang).. ;) Eirik følg med på nrk ikveld da å se om han kommer seirende ut av alle diskusjoner der...hehe...er mange synspunkt og grunnlag for ting! er totalt klar over at jeg ikke klarer å diskutere mot særlig mange over en internett side med mine skrivekunnskaper... jeg sier bare meningen min enklet å greit ;) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 følg med på nrk ikveld da å se om han kommer seirende ut av alle diskusjoner der...hehe...er mange synspunkt og grunnlag for ting! er totalt klar over at jeg ikke klarer å diskutere mot særlig mange over en internett side med mine skrivekunnskaper... jeg sier bare meningen min enklet å greit ;) Det er helt greit å si meningen sin, men det gjør jo ikke noe om du har tenkt gjennom hva du sier før du sier det ;) I tillegg må du jo regne med å få svar på tiltale når du ganske friskt og freidig sier at vi skal spraye dem med kjemikalier og ta fra dem levebrødet :) For øvrig kan jeg jo nevne at det finnes to typer mennesker på dette forumet - de som er enige med meg, og de som tar feil. Avslutningsvis kan det være greit å legge til at alle selvsagt har lov til å ha min mening. Hehe :D Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 er ikke spes god i faget norsk og da er man heller ikke god til å skrive...så sånn er det...alle har sine områder...hehe:) men ja jeg mener å ta fra dem levebrødet som ødlegger livet for sinnsykt mange iverden er helt greit! JA det syns jeg... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg