Gå til innhold

Hvilket merke er enklest å mekke selv?

Ranger emnet

johanfo

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet, japansk er jo genialt! Hatt ett par, bortsett fra rusta så er de knall! (men få med rwd og det må man jo ha....Derfor jeg kjører svenske)

Hva med bakhjulsdrevet japansk? :D

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke være Volvo når en ser alle spørsmålene på den delen av forumet.

Hadde de vært så enkle å skru på så burde jo den delen av forumet vært nesten død.... :D

aktiviten på volvoforumet indikerer jo faktisk bare at dette er en bil flesteparten velger å skru selv på. :)

BMW e36 320i - 92 Mod

[x]Corrado G-60 - 89 Mod

[x]BMW E30 323i -85 Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentli alle bilene du kan få kjøpt "komplette" på biltema. Har du et rammenummer kan du være sikker på at biltema har resten av delene for å bygge deg en bil.

Biler sånn som eldre Ford, Opel og Volvo. Vist du vil ha FWD er jo gammel Golf veldig lett å jobbe med.

Lada er det enkleste mine hender noen ganger har jobbet med, men litt være deletilgang på de.

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke være Volvo når en ser alle spørsmålene på den delen av forumet.

Hadde de vært så enkle å skru på så burde jo den delen av forumet vært nesten død.... :D

Har ikke vært veldige venner vi to...innimellom

Men DEN kommentaren var hel KONGE....:jackinbox:

Det er den delen av forumet som er mest masete spørsmål på...grinchy

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men over til Topic...

Etter å ha skrudd på MASSE forskjellige biler siste tiden...

Så vil jeg nok si citroen og Saab er noen møkkabiler å skru på...

MASSE teiete løsninger...

ALLE gamle biler før 70 er jo kanon å skru på for de er rimelig enkle..Har selv skrudd endel Chevy, å når en kan ett merke så er det som lego...

Men de bilene det er mest tufs med på vårt verksted er Audi og Opel...Disse er de som får de teiteste feilene...:jackinbox:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aktiviten på volvoforumet indikerer jo faktisk bare at dette er en bil flesteparten velger å skru selv på. :)

Litt sant i det ja, men når en ser på spørsmålene som går igjen så stiller saken seg annerledes!

Har ikke vært veldige venner vi to...innimellom

Men DEN kommentaren var hel KONGE....:jackinbox:

Det er den delen av forumet som er mest masete spørsmål på...grinchy

Å vi er venner vi, du bare vet det ikke ennå :D

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis vi skal snakke om learn by doing, så må man rope ut OPEL.

Ikke noe er lettere å skru på. snakker nå om god gammel årgang, da bakhjulsdrift var tingen:)

BMW er også ganske lettskrudde...

Men sjenerelt biler med stort avansert ledningsnett er vanskelige å begynne en mekke-kariere:p

Ascona B ønskes kjøpt!

Max 15 000!

Minimalt med rust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier alle at det er så lett å skru på gamle biler? Alt er jo rusta fast :P

Hvor "lett" det er avhenger jo av kunnskapsnivå og hva man er vant til.

Jeg tør påstå at de fleste biler fram til midten av 90-tallet er helt ok å holde på med, så lenge det ikke er snakk om no sjeldent/sært. Selv om jeg personlig holder meg laaaaangt unna alt som kommer fra landet der de går med bagetten under arma samtidig som de drikker vin og spiser ost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider