Gå til innhold

Min golf 2 pasadena!

Ranger emnet


Celica lover

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal bolte dem fast med 2 15mm bolter... det SKAL sitte!!!

 

Lover deg det ikke er godt nok! En gulf her i distriktet som smalt front mot front, 80-100km/t. Kassene bak (som var mektig festet) kom flyvende rett i stolene og knakk både førerstol og passasjerstol i 2! Så rett og slett makabert ut o.O Ekkelt å tenke seg å få noen blytunge Jbl'er i bakhode, for min del.

 

Men for all del, lyd må en ha. :rolleyes: :watchout

 

Forresten så det jo pent ut, ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en stilig Stereo installasjon, men enig med de andre her om 6x9ne... Av fler grunner... det ser billig ut, det låter ikke nødvendigvis så veldig bra,og det kan være farlig...

 

flere høytallere er ikke nødvendigvis bedre lyd.. ha heller ferre bra elementer med tilstrekkelig kraft en masse her og der..

 

Var jeg deg ville jeg kasta ut de to kassene og kjøpt et komponent sett og montert i bakdørene, evt tatt ut et av settene foran og satt i bak..

 

Men lykke til videre, min første bil var å sånn når jeg var 18, neon lys og bass til den store gullmedaljen.. ps: e hadde å 6x9 høytallere i førstebilen, men de ble ikke med over til neste bil som spilte enda bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk visst den løsner og kommer fremover når du krasjer.... 2kg i 60km/t....

ville ikke fått den i bakhuet for å si det sånn...

 

så noe på tv en gang om løse deler i bil ved kollisjon...

var sjokkerende resultat på kraften det kom fremover i...

 

var det mythbusters eller :P men det sitter fast med 4 tre skruer i kassa... jeg satsr på at det sitter...

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... nå har jeg kommet litt lenger i min golf pasadena "veien til eu-godkjennelse" prosjekt :P :D som jeg nå kaller det...

Skal bytte det fremre eksosrøret.

IMG_4587.jpg

har satt på ny "gearnob" som passer med resten..

IMG_4580.jpg

Og så skal jeg sette inn denne turboen etter hvert... :P

IMG_4591.jpg

har også et bedere bilde av bremsene!

IMG_4568.jpg

IMG_4574.jpg

Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

1 mobil på 90gram som ligger i hatthyllen kommer i ca 240km/t vis du kresjer i 80km/t å da vil den veie 13kg

vis en persjon på 75kg sitter uten selene i baksetet så veier han like mye som en elefant vis du kresjer i 80 kg/t

så annbefaler deg å sikre de høytalerene dine!!!

men ellers noe kult;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår