Gå til innhold

Fotokonkurranse finalister

Ranger emnet

Kid-A

Hvilket bilde er best?  

395 stemmer

1. 1. Hvilket bilde er best?

• crx_no
      50
    • eirikoo
      53
    • espen
      11
    • lethal
      43
    • LupoBOY
      34
    • MrKadett
      12
    • Ost
      48
    • PoloBoy
      119
    • Viking067
      16
    • vwgolf2
      10

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fint påfunn denne konkurransen ja.Skulle hatt et annet bilde med jeg da, helst avatarbildet, men da var det ikke tatt.

Alle mine bilder er tatt med et Canon S50 Powershot.De blir ikke redigert på noen måte.

Dirty^Dog: Handlevogn!!! Pøh!!! (hoppe-opp-og-sparke-deg-i-leggen-trikset) :-)

Genuine: Takker :-)

Håper det blir flere konkurranser av denne typen da fotografering av biler (også egne) er ganske interessant, gjerne i kombinasjon med elementer som ikke forbindes med bil.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

editerer det tilbake til eirikoo i posten igjen, så det ikke blir noen misforståelser. Er visst bare moderatorer som kan editere pollen:rolleyes:

bare si ifra hva du vil jeg skal editere så fikser jeg det på et blunkt..! send en pm :)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jeg har blitt nominert her, det er jo vel og bra, bare synd jeg ikke ble nominert med mitt eget bildet :rolleyes:

Dette bildet her er tatt av ZombiE, ikke av meg, det er jeg som kjører derimot..

Jeg har også beskjært bildet, og laget det svart-hvit...

Så all ære til ZombiE !!

Mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrKadett

not, Skjønner ikke hvordan poloboy kan ha 66 stemmer mot espen sitt på 10..

Mange vw-nerds kamerater da kanskje.... *uu* ikke slå meg nå :)

'

På det bildet har han jo bare gjort som hundrevis av andre, å parkert bildet under lysa i den tunellen der og tatt et bilde uten noe kjempespennende vinkel e.l.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kjempefin respons folkens, setter stor pris på at andre også liker bildet jeg har tatt! Dette viser jo bare at ALLE kan klare slikt, bare man prøver og feiler litt og er på rett sted til rett tid, da jeg overhode ikke er noe erfaren innen foto....! Akkurat her var det meg, neste gang er det kanskje deg...!?

;)

Uansett er det bra at folk har forskjellige meninger, og at folk liker noen bilder bedre enn andre er jo bare bra! MYE bra bilder her, liker spesielt Ost sitt (;) ).....

Men husk, dette klarer ALLE!

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

Takker for kjempefin respons folkens, setter stor pris på at andre også liker bildet jeg har tatt! Dette viser jo bare at ALLE kan klare slikt, bare man prøver og feiler litt og er på rett sted til rett tid, da jeg overhode ikke er noe erfaren innen foto....! Akkurat her var det meg, neste gang er det kanskje deg...!?

Syntes det er mer enn flaks det der. Her har du hatt en spennende vinkel og brukt lys og reflekser på en dritbra måte.

Bildet er av brosjyre kvalitet.

Hadde bildet hatt med mer av selve bilen hadde jeg kanskje ikke likt det så godt ( :cocain: ).

Jeg tror Espen kommer sterkt tilbake hvis det blir flere konkurranser. Det der

er absolutt ikke det beste bildet han har tatt. Sjekk linken i signaturen hans så kan dere se.

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider