Joshh88 Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 hei:) skal kjøpe en golf 2 84 modell 1.3 liter.. og lurer på en liten ting, hvordan monterer jeg turteller i den, og går det i det hele tatt ann. det er en forgasser motor. Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 hei:) skal kjøpe en golf 2 84 modell 1.3 liter.. og lurer på en liten ting, hvordan monterer jeg turteller i den, og går det i det hele tatt ann. det er en forgasser motor. tenker du orginal turteller eller ettermontert 52mm typen? ettermontert typen er i grunn lettvindt. kjøp et sett og koble opp etter anvisningene- smal sak. orginalturteller er litt mer mekk...... Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Skaff deg et nytt instrument hus med turteller. Koster ikke mange kronene. Da trenger du ikke gjøre noenting :) Du bare bytter huset,og vips så har du turteller :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Skaff deg et nytt instrument hus med turteller. Koster ikke mange kronene. Da trenger du ikke gjøre noenting :) Du bare bytter huset,og vips så har du turteller :) Så signalledningen er faktisk ferdig trukket og montert, selv i mk2'er som har klokke istedenfor turteller altså? Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Så signalledningen er faktisk ferdig trukket og montert, selv i mk2'er som har klokke istedenfor turteller altså? Stemmer dette. SÅnn var det ihvertfall på min sure 86modell Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellKicker Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Stemmer dette. SÅnn var det ihvertfall på min sure 86modell Vanskelig å tro, men skal gå med på det. Greit å vite :D Siter Golf 2 1,6L 88. Gamle trofast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtrail Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 er ledningene trukket opp på 3'er også? Siter kjøre: VW Golf 1,9 TDI 2003 VW Boble 1300 1966 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 ja det er bare til å putte inn et nytt spedo med turteller å det virker som ff Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg