SHN-Motorsport Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 B204 FT/GT har turbo, underspyling og hydrauliske pushere, så det er håp maxis tenkte vel på vanlig b230 blokk da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 mekaniske er gull :D dette med løftere som ble nevnt tidligere. mine løftere har en justerbar pigg under med settmutter. slipper shimsinga. hei tror du at du kunne lagt opp et par bilder evt hvor du fikk tak i de løfterne. Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Husk også at vekt spiller inn her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 B204 FT/GT har turbo, underspyling og hydrauliske pushere, så det er håp "litt" kraftigere pumpe på b204 blokka enn b230. Har til og med brukt b20 oljepumpe på motor med turbo og hydrauliske løftere,funka helt fint det. oljetrykket lå rundt 3 bar på tomgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 hei tror du at du kunne lagt opp et par bilder evt hvor du fikk tak i de løfterne. Har ingen bilder av dem. er toppfrisøren som har dem og aner ikke hvor han skaffa dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 KRB har alt av deler til dette.. Kan også levere komplette topper etter ønske, porting, kammer, løftere, fjører osv... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Noen som vet om det finnes ståldrev til oljepumpa på B234 da? eller må en frese seg ett sjøl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 ville hørt med halvarson racing i sverige. De lager værtfall veiv drev i stål. http://home.swipnet.se/halvarssonracing/ Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Noen som vet om det finnes ståldrev til oljepumpa på B234 da? eller må en frese seg ett sjøl Vet at mats ivarson i sverige fikk laget et i stål,tror det var gutta på nuke performance som hadde laget det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 fant en motor i seden, han kunne sende den om jeg gav han 5lapper.. komplett 234.. er dette noe å kjøpe? eller skal jeg heller finne kun en løs topp.. har ei FB blokk fra '92 uten spyling, kun gått ca 60k..bedre å tilpasse toppen til den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 tjah løs topp hadde jo vært noe men 5 lapper for en sånn motor er fin pris det. samme som jeg ga for min. en løs topp blir fort nesten like dyrt uanz. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg