Gå til innhold

2 stk PSA motorer selges til høystbydende....

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg har følgende tilsalgs:

1 stk. PSA 1.9 8v Gti motor, 130 hk km: 260000

1 stk. PSA 1.9 16v Gti motor, 160 hk km: 312000

På hver motor følger det med: 5 trinnsgirkasse, luftmengde måler, ledningsnett og ECU, innsugs manifoild med dyser og eksos manifoild.

Selges slik det står....

Selges til høystbydennde innen fredag den 31/10....

Har ingen bilder viss det er noen som må ha det, kan eller ikke skaffe bilder, da jeg og motorer ikke befinner oss i samme fylke engang.

16v motoren her er en ganske så grom motor, men det regner jeg med at folk som har kjennskap til disse motorene allerede veit.

Begge motorene passer rett på festene til Peugeot 205, 309 og 405 viss disse bilene har 1.6 eller 1.9 liters motor fra før.

Kan eventulet også selge med bremser, viss det er noen som har lyst til å bygge om bilen sin til noe sprekere....

Mvh....

Bx 16V (87')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som har lyst på/trenger noen deler?

Dette er motorene som Peugeot 205 19 GTI er levert med (8V)

16v motoren er den som sitter i 405 MI16.

Er endel deler på de motorene her som koster endel penger. Viss ingen byr på dem havner dem i pressa...

Å nei jeg tar ikke skam bud. Da sender jeg dem heller i pressa....

Bx 16V (87')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja skambud og skambud...

Motoren befinner seg i Elverum. Den trenger nok sikkert en liten overhaling ja. Den bruker litt olje, så det er nok noen olje tettinger i toppen som må byttes. Den svetter litt, men ikke nok til at det blir dam under bilen natta over. Den er ellers frisk og rask. Er fremdels igjen nok hk i den til å gi mange en annen stakkar en overraskelse.

Skal tenke litt på saken...

Bx 16V (87')

Lenke til kommentar
Del på andre sider