Gå til innhold

Abs Lampe Lyser, Noen Som Kan Hjelpe?

Ranger emnet

michaelaudi

Anbefalte innlegg

ps,er det abs sensorer på bak hjulene også??? =)

Aldri sett biler som bare har ABS forran nei.. Poenget med ABS er jo at du ikke skal låse hjula. Og om du kun har det forran vil det bli litt halvveis mener nå jeg! Da kommer du rævva med en gang.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. nå har jeg gjort som dere sa..har rensa alle sensorene og "tannkransene"..men fremdeles så lyser ABS lampa =s..kan det være at sensorene er for langt unna den "tann kransen"? eller kan det være no annent=s???????

abs lyse, det i instrumentpanele ABS AUS?

er det muli at det er nåke gale me knappen då? som slår av å på abs?

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke skrudd av ABS'en min lenger jeg. Så jeg må finne ut hvordan jeg skal få ordnet det. Men en mulighet du har er å demontere intrument panelet, og fjerne pæra som er bak ABS Aus i instrumentpanelet. Sånn for å få den gjennom EU ihvertfal. Men ville ordnet det igjen med en gang jeg kom hjem, å funnet ut hvorfor den lyser da.

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

abs lyse, det i instrumentpanele ABS AUS?

er det muli at det er nåke gale me knappen då? som slår av å på abs?

Det er i instrumentpanelet ja.. en oransj lampe som lyser hvor det står ABS...

knappen?? går det ann å skru av ABS(anti block system)????

1995 Audi RS2 2.2TQ

1995 Audi S6 2.2tq-kondemnert =/

1993 Audi V8 4,2l-solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Jeg har egen knapp der du har bakrutevarme, tåkelysknapp, setevarme etc som jeg kan skru av og på ABS med :) Orginalt.

okey.. skjekka nå..det har ikke jeg..men på blinklys bryteren så er det forkjellige knapper, hvor det står: aufn - ein - aus. og det står (abs) på den lampa som lyser..

aus

kan den ha no med det å gjøre? hva betyr aus?

1995 Audi RS2 2.2TQ

1993 Audi V8 4,2l-solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey.. skjekka nå..det har ikke jeg..men på blinklys bryteren så er det forkjellige knapper, hvor det står: aufn - ein - aus. og det står (abs) på den lampa som lyser..

aus

kan den ha no med det å gjøre? hva betyr aus?

der er av å på me crusekontrollen,

trykker du på fix låser du den i den hastiheitta du hadde, so slår du den av me aus, eller trykke på clucht/bremse, so napper du brytern mot aufn, og den vil kjøre oppat til den hastigheita so sist va i bruk

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

ABS lampa mi lyser enda..har hatt ut alle sensorene på bilen og rensa kransen og sensorene..har også ohm'a alle sensorene...jeg ringte et verksted og de sa at ohm'em skulle være ca 1 ohm.. jeg fikk: 1,16 på bakhulene

0,914 på venstre forhjul

0,894 på høyre forhjul

noen som vet hva som kan være feil da:S??????????????????????

1995 Audi RS2 2.2TQ

1993 Audi V8 4,2l-solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider