Gå til innhold

Abs Lampe Lyser, Noen Som Kan Hjelpe?

Ranger emnet

michaelaudi

Anbefalte innlegg

ABS lampa mi lyser enda..har hatt ut alle sensorene på bilen og rensa kransen og sensorene..har også ohm'a alle sensorene...jeg ringte et verksted og de sa at ohm'em skulle være ca 1 ohm.. jeg fikk: 1,16 på bakhulene

0,914 på venstre forhjul

0,894 på høyre forhjul

noen som vet hva som kan være feil da:S??????????????????????

Bytt sensorene bak. Skal være tilnærmet likt på alle sensorer..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en 1993 audi v8 quattro, fikk den ikke gjennom eu godkjenning pga at ABS lampa i dashbordet lyste..hva er feil????

har du prøvd å bare slette lampa hos møller? kan jo være en sporadisk feil.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vag com hvis det hjellper deg ?

har du det med 2+2 kontakt er fra lørenskog

jeg har egentlig ikke så mye peiling på det systemet skjønner du=) men hva gjør en vag com og hvordan kan jeg skjekke at det er en 2+2 kontakt? er fra Fjellhamar så er ikke lange veien til deg=)

1995 Audi RS2 2.2TQ

1995 Audi S6 2.2tq-kondemnert =/

1993 Audi V8 4,2l-solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyser abs lyset hele tiden fra bilen startes og til du er kommet godt opp i fart? har selv hadd mye probleme mer sensorene mine på en audi 100 91 mod! abs'n slo seg ut når jeg kom til 10 km't men virket før det! alle problemene viste seg og vere ene sensor framme som var kaputt! har efart at så lenge det er en sensor som er gåen så lyser ikke abs lyset før bilen kom i bevegelse! ikke vet eg hvorfor men hyjernene er vist ikke så avansert på audi 100 fra 91 til 94 så feil koden slettes hver gang tenningen slås av på bilen. men vet ikke åssen det er på din. men bare deler min erfaring med abs problemene mine:) om du skal bytte sensor og skal bestille hos møller husk og få med låsehylsen som skal holde på plass sensoren den er ikke med når du kjøper sensoren! og mest sansynlig så tar du livet av den låsehylsen og sensoren som skal ut når du skal forsøke og få ut en sensor spes framme!! måtte selv slå og borre ut alt sammen!

Daniel

mazda 626, 1,6 84 modell (solgt)
Audi 100 sedan 92 mod 2,8 V6 aah (solgt)
BMW 730 DA sport. 04 mod (E65) (solgt)
Audi 100 Sedan 91 mod 2.8 aah (solgt)
ford kuga 2.0 tdci. 2011 mod       (Solgt)

Audi S6 2.2Turbo RS2 

Nissan Leaf (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyser abs lyset hele tiden fra bilen startes og til du er kommet godt opp i fart? har selv hadd mye probleme mer sensorene mine på en audi 100 91 mod! abs'n slo seg ut når jeg kom til 10 km't men virket før det! alle problemene viste seg og vere ene sensor framme som var kaputt! har efart at så lenge det er en sensor som er gåen så lyser ikke abs lyset før bilen kom i bevegelse! ikke vet eg hvorfor men hyjernene er vist ikke så avansert på audi 100 fra 91 til 94 så feil koden slettes hver gang tenningen slås av på bilen. men vet ikke åssen det er på din. men bare deler min erfaring med abs problemene mine:) om du skal bytte sensor og skal bestille hos møller husk og få med låsehylsen som skal holde på plass sensoren den er ikke med når du kjøper sensoren! og mest sansynlig så tar du livet av den låsehylsen og sensoren som skal ut når du skal forsøke og få ut en sensor spes framme!! måtte selv slå og borre ut alt sammen!

Daniel

abs lampa lyser heletiden uansett hva og nå har jeg skjekka alt jeg får skjekka så skal sende den opp til et verksted i fetsund..så får se om de finner ut no..er sikkerlig irriternde problem=P men takk for tipsene!=D

1995 Audi RS2 2.2TQ

1995 Audi S6 2.2tq-kondemnert =/

1993 Audi V8 4,2l-solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider