Gå til innhold

politiet igjenn!

Ranger emnet

mazdathor

Anbefalte innlegg

Denne var god:

Politet som kjørte følte de hadde kontroll, og at det ikke var uforsvalig, sier han.

Alle kan si de føler de har kontroll......

Denne var bedre:

- Vi føler at vi vil stoppe de som ikke vil stoppe for oss, sier han.

Tror ikke jeg helt forstod hva han mente da! :)

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er synd at Ramboer og arrogante snørrklyser skal ødelegge ryktet til en hel yrkesgruppe. Snuten er jo stort sett grei å ha med å gjøre så lenge man oppfører seg. Drittsekkene ødelegger for flertallet.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt riktig at politiet ikke skal svare på hvordan ting har foregått til mannen til ei som har vært der. Han har ingen ting med denne saken å gjøre, men allikavel så er det enkelte som føler at de skal stikke nesa si borti alt mulig for å få trunet/navnet sitt i avisa..

For øvrig så er jeg også drittlei unger som på død og liv skal kritisere alt politiet gjær..

"å nei politiet tok en usving der det ikke var lov"

"å nei politiet kjørte uten belte"

"å nei politiet snakket i håndholdt telefon"

"osv osv"

Politiet som alle andre er mennesker de også, de gjør feil som alle andre, men spesielt de som har problemer med autoritet skal på død og liv henge dem ut. Er MANGE her inne på forumet som burde feie forran sin egen dør... innkludert meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt riktig at politiet ikke skal svare på hvordan ting har foregått til mannen til ei som har vært der. Han har ingen ting med denne saken å gjøre, men allikavel så er det enkelte som føler at de skal stikke nesa si borti alt mulig for å få trunet/navnet sitt i avisa..

For øvrig så er jeg også drittlei unger som på død og liv skal kritisere alt politiet gjær..

"å nei politiet tok en usving der det ikke var lov"

"å nei politiet kjørte uten belte"

"å nei politiet snakket i håndholdt telefon"

"osv osv"

Politiet som alle andre er mennesker de også, de gjør feil som alle andre, men spesielt de som har problemer med autoritet skal på død og liv henge dem ut. Er MANGE her inne på forumet som burde feie forran sin egen dør... innkludert meg selv.

Problemet er at om politiet gjør feil, så blir de så og si aldri straffet for det, mens de selv gir ut bøter og straffer for de utroligste små glipper andre gjør..

Så du er nok inne på noe med å feie for sin egen dør først ja

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som jeg mener om dette da er at skal de kunne oppføre seg sånn bør de faen meg være litt rundere og se forholdene i betraknig når de tar oss for filleting også! mange snut er noen jævla svin når det gjelder det...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider