mazdathor Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 hva skjer med politiet for tida? http://dt.no/article/20071109/NYHET/71109005/1099/NYHET jeg hadde den oppfattelsen av at politiet må avslutte en biljakt når det blir begynner å bli fare for folk sine liv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Denne var god: Politet som kjørte følte de hadde kontroll, og at det ikke var uforsvalig, sier han. Alle kan si de føler de har kontroll...... Denne var bedre: - Vi føler at vi vil stoppe de som ikke vil stoppe for oss, sier han. Tror ikke jeg helt forstod hva han mente da! :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Syntes det er synd at Ramboer og arrogante snørrklyser skal ødelegge ryktet til en hel yrkesgruppe. Snuten er jo stort sett grei å ha med å gjøre så lenge man oppfører seg. Drittsekkene ødelegger for flertallet. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Ord til Rabies! Absolutt alle tjenstemenn/-kvinner jeg har møtt på har vært hyggelige mot meg, og jeg har da alltid vært hyggelig tilbake. Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Jeg syns det er helt riktig at politiet ikke skal svare på hvordan ting har foregått til mannen til ei som har vært der. Han har ingen ting med denne saken å gjøre, men allikavel så er det enkelte som føler at de skal stikke nesa si borti alt mulig for å få trunet/navnet sitt i avisa.. For øvrig så er jeg også drittlei unger som på død og liv skal kritisere alt politiet gjær.. "å nei politiet tok en usving der det ikke var lov" "å nei politiet kjørte uten belte" "å nei politiet snakket i håndholdt telefon" "osv osv" Politiet som alle andre er mennesker de også, de gjør feil som alle andre, men spesielt de som har problemer med autoritet skal på død og liv henge dem ut. Er MANGE her inne på forumet som burde feie forran sin egen dør... innkludert meg selv. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Denne var bedre: "- Vi føler at vi vil stoppe de som ikke vil stoppe for oss, sier han." Tror ikke jeg helt forstod hva han mente da! :) :crazysant: hehee Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Jeg syns det er helt riktig at politiet ikke skal svare på hvordan ting har foregått til mannen til ei som har vært der. Han har ingen ting med denne saken å gjøre, men allikavel så er det enkelte som føler at de skal stikke nesa si borti alt mulig for å få trunet/navnet sitt i avisa.. For øvrig så er jeg også drittlei unger som på død og liv skal kritisere alt politiet gjær.. "å nei politiet tok en usving der det ikke var lov" "å nei politiet kjørte uten belte" "å nei politiet snakket i håndholdt telefon" "osv osv" Politiet som alle andre er mennesker de også, de gjør feil som alle andre, men spesielt de som har problemer med autoritet skal på død og liv henge dem ut. Er MANGE her inne på forumet som burde feie forran sin egen dør... innkludert meg selv. Problemet er at om politiet gjør feil, så blir de så og si aldri straffet for det, mens de selv gir ut bøter og straffer for de utroligste små glipper andre gjør.. Så du er nok inne på noe med å feie for sin egen dør først ja Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Jeg tror dét mange reagerer på er hykleriet; "Gjør som vi sier, ikke som vi gjør". Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 jaja null nytt...de hadde vært oppi 100-120 midt på natten på våte små veier i bolig området her for par år siden, for å ta igjen en motorsykkel. KJEMPE forsvarlig! Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Her kjørte jo føreren i rus så alt kunne kanskje også skjedd dersom den faktisk hadde fått kjørt videre. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Her kjørte jo føreren i rus så alt kunne kanskje også skjedd dersom den faktisk hadde fått kjørt videre. Han kunne også ha blitt veldig stresset og tatt unødvendige sjangser fordi politiet fulgte etter. Dette må politiet fortløpende vurdere, altså om det er "trygt" å fortsette biljakten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 det som jeg mener om dette da er at skal de kunne oppføre seg sånn bør de faen meg være litt rundere og se forholdene i betraknig når de tar oss for filleting også! mange snut er noen jævla svin når det gjelder det... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg