mcnamara Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Hei! Noen som vet hvilken bensinstasjoner har vannslanger i Oslo området? Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Det er vel en hel del U-Washer rundt Ring 3 tror jeg. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 fortell meg bydelen du bor i så skal jeg gi den en stasjon Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sann Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 slenger meg på spørsmålet. Bor på Østensjø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 hum da har du en på gammlekverner heter det vel, ved oslo panorama. og en på statoil ryen som er inne som jeg kommer på i farta. Kan være noen nermere og da, jeg kan ikke alle :lol: Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcnamara Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Jeg bør på Vålerenga, men jeg kan sjekke den på Ryen. Det hadde vært greit å vite om det andre bensinstasjoner rundt Oslo som har en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 det er mange som har. Statoil Storo. Statoil Brynseng. Statoil ved risløkka. Bryn seng er nok nermest. Jeg bor på Helsfyr så er den jeg bruker mest. Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcnamara Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Takk for det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg