Gå til innhold

arbeidstempratur audi 90 2,3 10v 87mod

Ranger emnet

bdybdal

Anbefalte innlegg

for lavt,men du skal ikke se bort i fra det er tempgiveren til instrument som kødder.

min ligger på 90 ved kjøring,den stiger litt på tomgang.

ja er det ej trudde , er vanli at instrumente kødder, men står bilen stille so stig den til nesten 90 å slår inn vifta, der har ej ikkje prøvd, var berre forge eigar so sa det,

so rekner me termostaten er litt gåen, men det som er merkeli er at den oppnår 70-80grader rasande fort,

har hørt at en del brukt importerte biler har anna termostat slik at tempen er lavere?

dette er en brukt importert bil

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper det er multitempgiveren/eller instrumentet har vært en del problemer på disse bilene.

har 2 stk med Ng motor nå og har byttet tempgiveren på begge disse. begge mine biler er bruktimportert men oppnår 90 grader så tror ikke det er anen termostat.

men er jo raskest og billigst å bytte termostaten å se.

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer det riktig luft fra varmeanlegget da?

viss det gjør d er nok temp.giveren.

min bil også sånn. den ligger kun på rundt 60 grader ved normal kjøring. viss den står på tomgang stiger den til 90, men tar tid. er litt rart. vaem og kald luft funker som det skal.

jeg skiftet termostat, men hjalp ikke. så er nok giveren på min også:P jeg har 20v da, men trudde ikke det skulle være store forskjeller fra 10v

* 00 Lexus is 200 TTE

* Audi Coupe 2,3 20V Q. 90mod

* Audi 80 1,8 s 87mod. solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer det riktig luft fra varmeanlegget da?

viss det gjør d er nok temp.giveren.

min bil også sånn. den ligger kun på rundt 60 grader ved normal kjøring. viss den står på tomgang stiger den til 90, men tar tid. er litt rart. vaem og kald luft funker som det skal.

jeg skiftet termostat, men hjalp ikke. så er nok giveren på min også:P jeg har 20v da, men trudde ikke det skulle være store forskjeller fra 10v

er nåkk giveren då ja, har litt problem med den giveren på 200en også, men då signale til airkondisjonen, og ikkje til displayet, men då får vi teste å skifte giveren en dag en har ork, er no berre en vinterbil då,

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider