PrinsWilhem Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Hvor finner jeg en skikkelig tutorial i photoshop? Har brukt det litt, men hadde vært fint med en gjennomgang av layers og farging og slikt.. Har kikka gjennom ett par tråder, men er jo bare møl de sidene Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 thænk ju! den ser fin ut.. En ting jeg lurer på er, når jeg bruker lasso'n. Er det noen måte å fortsette lasso'n på når det er slutt på musematte? Løfter man musa blir det bare søl med den streken. Og slipper man knappen så streker den seg opp selv. Går det også ann å utvide/forminske lasso'n etter man har lagd knute på den lissom? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 du.trykker.bare.på."BACKSPACE"..da.deleter.du.en.sånn.liten.boks.som.kommer.når.du.bruker.lasso..;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Ja, men da blir det jo borte.. Si att jeg rammer rundt fangern på en bil. Så finner jeg ut att jeg må ha litt mer lasso til høyre. Går det ann da å fortsette på den lasso'n jeg har lagt ut eller må jeg byne helt fra nytt? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 jeg har en dårlig følese at du må begyne på nytt, jeg vet ikke om noen anne måte i hvertfall......thats life!!;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 jeg bruker sånn piont to point lasso jeg, da slipper du sånt Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 ah, fant ut.. Men åssen farver man glass? Sote og gjøre dem hvite? På alle turtorialene jeg har sett så tar dem bare bort fargen, syns nå ikke det blir så fint jeg men. EDIT: Hvordan krommer man? Går det ann eller må man ta å finne noe annet som er chrome og ta over? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 for å sote klipper du ut ruta og går på brightness /kontrast og velger mindre brigthness. for å farge velger du manual color correction. det heter det hos meg ihvertfall, men jeg bruker paint shop ikke photo shop Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by sheriff Ja, men da blir det jo borte.. Si att jeg rammer rundt fangern på en bil. Så finner jeg ut att jeg må ha litt mer lasso til høyre. Går det ann da å fortsette på den lasso'n jeg har lagt ut eller må jeg byne helt fra nytt? Om du skal plusse på mer lasso: Shift + venstre museknapp Om du skal trekke fra: Alt + venstre museknapp Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 bruk denne, her står det grunleggende http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by ehrnst bruk denne, her står det grunleggende http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm se litt lenger opp i tråden Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 spørsmål: Hvordan får jeg forskjellige layer til å havne foran ett annet layer.. sånn HELT foran:) sikkert simpelt. men finner faen ikke ut av det.. plz svar:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 på høyre siden av skjermen så skal du ha en boks som viser de forskjellige layerne. Da er det bare å klikke på layeren og flytte den oppover. viss du ikke har denne boksen må du gå på view og velge at den boksen skal synes Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by ALJ_GSi på høyre siden av skjermen så skal du ha en boks som viser de forskjellige layerne. Da er det bare å klikke på layeren og flytte den oppover. viss du ikke har denne boksen må du gå på view og velge at den boksen skal synes aaa.. så det er etter hvilken rekkefølge de ligger der ja:) takker Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg