Gå til innhold

Vagen sine bilder fra bil'07

Ranger emnet

vagen

Anbefalte innlegg

Her er mine bilder fra bil'07 messen som pågår nå i helgen. Mye fint og se, og er vel den messen jeg har vært på i norge hvor jeg syns du har fått mest for pengene. Ikke at jeg betalte noe, for jeg var invitert gjest av en av utstillerene :D

Det peneste, mest nydelige på hele messen var jenta som stod med ferrari'ene ute i gangen. Helt fantastisk jente, som atpå til var hyggelig og snakke med.

Alle bildene tatt med canon eos 400d med ef-s 17-55mm f2.8 is usm objektiv. 2-3 bilder tatt med f3.5, resten på f2.8. ALLE bildene er tatt med ISO 400, ergo litt mer støy enn vanlig på bildene. Men fortsatt VELDIG akseptabelt

(canon eier!)

Begynner med "ferrari jenta". Ble litt små forelsket i henne :blunk:

bil07001.jpg

bil07002.jpg

bil07003.jpg

Audi R8 er niiiice!

bil07004.jpg

Kjent supra? Veldig pent!

bil07005.jpg

bil07006.jpg

bil07007.jpg

bil07010.jpg

bil07008.jpg

bil07009.jpg

Vet ikke hvor jeg har henne i fra, men husker henne fra ett eller annet sted... Spiller ingen rolle. Pen? Ja!

bil07011.jpg

bil07012.jpg

bil07013.jpg

bil07014.jpg

bil07015.jpg

bil07016.jpg

bil07017.jpg

bil07018.jpg

bil07019.jpg

Hun mørkhåra defa-høna tror jeg hadde mensen. Virka godt over middels bitchy. Ble litt nærvøs for at hun skulle rive kamera ut av henda mine og pælme det i veggen..

bil07020.jpg

FIAT (av alle selskap...) stilte med de mest naught-heeey damene på hele messa. Good going. Ble ikke noe bra bilde av dem, for det var allerede en haug pervo folk som stod rundt og sikla på dem. Så jeg prøvde og ikke være en av de perverse faen, der jeg stod og tok bilder av dem *kremt* *host*

bil07021.jpg

bil07022.jpg

Var mye mer og ta bilder av, men folkemengden ble for stor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder Vagen, gjorde seg med 40D ;). Tror jeg må oppgradere kamera utstyret jeg også snart. DrunkenPete var å luftet 40D kitet sitt i dag han også, tror det ble veldig bra bilder.

http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com

FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FIAT (av alle selskap...) stilte med de mest naught-heeey damene på hele messa. Good going. Ble ikke noe bra bilde av dem, for det var allerede en haug pervo folk som stod rundt og sikla på dem. Så jeg prøvde og ikke være en av de perverse faen, der jeg stod og tok bilder av dem *kremt* *host*

Du vet Vagon, grunnen til at Fiat/Alfa-chicksene er mye penere enn flere andre modellene som var på bil07,er fordi bilene de reklamerer for må passe til damemodellene :D

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider