Mondeo Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Motorlampa lyser, Jau da erre vel noe sonn nymotes elektronik da, det holder jeg fingra mine lengst mulig vekk ifra;) Få tak i diagnoseleser eller å få lest feilkodene er nok lurt, eller så må du svelge skammen og sette den på verksted Det er ikke Tenningen som er ikke riv ruskende gal da? Koster ikke mange grunker for en tenningslampe på biltema, den fungerer helt greit.. Velkommen til det 21 århundret... Er ikke så veldig mye vits med en tenningslampe, når tenningen ikke er justerbar Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Velkommen til det 21 århundret... Er ikke så veldig mye vits med en tenningslampe, når tenningen ikke er justerbar Jo takk! Den er forsåvidt ikke justerbar på 86`mod. Volvoen min heller, så det er vel på tide å lære seg dissa nymotens greiene;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 er vel også fordelerløs tenning på x18xev... 2.0i og 2.0i 16v opel går det vel heller ikke an å justere tenning.. Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg