biffen071278 Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 lurer på om det spiller noen rolle hvor i kassa røret står? tenker på innsiden. mener å ha hørt at det helst skal ha enden rett bak magneten. men mulig jeg tar feil. noen som har den "perfekte" kasse til golf IV? tanken er å ha en trekantet en som passer i hjørnet mot seterygge med bassrefleksrøret ut på toppen.vil dette funke el er det andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronto Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 lurer på om det spiller noen rolle hvor i kassa røret står? tenker på innsiden. mener å ha hørt at det helst skal ha enden rett bak magneten. men mulig jeg tar feil. noen som har den "perfekte" kasse til golf IV? tanken er å ha en trekantet en som passer i hjørnet mot seterygge med bassrefleksrøret ut på toppen.vil dette funke el er det andre forslag? Skal du ha en trekant, som sitter i gjørnet, så må jo porten ha åpningen ut i bagasjen, akkurat som selve suben. Men jeg hadde seriøst vurdert lukka kasse. Litt avhengi av suben. Jeg klarer ikke å finne noen grunn for att porten skal rekke akkurat bak magneten, dette vil jo bli veldig avhengi av kasse og plassering av porten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 kjør porta kasse du.. med elementer og port stående bakover :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Meg bekjent er det fy fy å stikke porten opp i hattehylla og elementet ut av kassa en annen retning, for da får kupéen et mye høyere nivå på frekvensene som porten slipper ut i forhold til det elementet leverer. Det gjelder stort sett sedaner med lukket bagasjerom. Men jeg mener at også ellers bør port og element sitte på samme side sålenge vi forholder oss til bil. Husk at kupéen også er et trykkammer. Ei bilstereosjappe på Hamar fikk ødelagt to 15" elementer da en figur åpna bakluka (Octavia stv) mens anlegget sto på full guffe. Og i Pickupen min målte jeg +3db økning ved å åpne en av dørene (1stk 12". Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 har focal 33v1 å den skal ha portet kasse derfor blir det med rør.blitt anbefalt 45l med 4" port på 35cm av importør kassen ser sånn ut idag å spiller ikke værst. men må bygge ny for at det skal bli riktig og vil igrunn at den skal se rimelig lik ut. så den ikke tar hele bagasjen. http://www.bilforumet.no/galleriet/showphoto.php?photo=4968&cat=653 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg