Gå til innhold

Magnet Plater-mindre drivstoff forbruk

Ranger emnet


Mr.mekanikk

Anbefalte innlegg

http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible_pg3.html - Magnetic Fuel treatments

 

I smell snake oil! Ikke det at jeg kan motbevise det, men hele greia lukter kjøpt og betalt. Jeg vil og kan ikke utelukke noe, men jeg legger ihvertfall ikke igjen ei krone før jeg ser resultater fra helt uavhengige og sikre kilder.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drister meg til å kalle dette for søppel, tøys, fjas, makkverk og uvirksomt. I tillegg vedder jeg hatten min på at det ikke funker. Og dersom de som tester får lavere forbruk så er det kun fordi de trykker mindre hardt på gassen etter å ha montert disse magnetene.

 

Jeg holdt forresten en meget kraftig magnet ved siden av en lighterflamme for fem minutter siden. Flammen var nøyaktig like høy med magnet som den var uten magnet...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahah!! dere skal ha røyka M Y E! hasj for å faktisk tro at dette fungerer!!!!!!!!!!!!

 

 

dette beviste dem jo til og med på Mythbuster er bullshit! kan noen forklare meg hvordan en helvetes magnet skla forhindre mere forbruk!?

 

vil du bruke mindre bensin er beste tipset jeg kan gi deg HOLD JEVN FART!!!

 

om du på en strekke av 1km trykker gasspedalen din inn 20ganger pga kø kjøring, så bruker du MYE! mere enn å holde gasspedalen rolig inne på et bestemt sted!

 

der.. nå sparte jeg deg for flere liter forbruk på mila!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mythbusters har jo alt testa dette, helt etter bruksanvisning, med null effekt.

Dem testa flere typer og systemer som skulle spare bensin, dem testa på us car med V8 og japansk bil med R4.

 

Noen av disse fuel sparere økte forbruket. med magneter gjorde absolutt ingenting.

 

 

Sugekopp var vist føre meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det some r så gøy er at ingen faktisk kan bevise med tall og utskrifter på at dette funker! isåfall på 2 forsjellige testmåter!

 

skal du liksom klare å kjøre lik test 2 ganger kan du glemme det! et gasspådrag mer eller mindre. kjappere eller tregere vil jo påvirke forruket!

 

så... hvor kommer lissom poenget in med magneten?.

om du faktisk fikk mere HK av dette vil jeg faen meg fra nå av kjøre med magneter fra 20"subwoOfere i motorrommet!!

 

God damn!.. talk about bullshit scam

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår