Tronto Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 det some r så gøy er at ingen faktisk kan bevise med tall og utskrifter på at dette funker! isåfall på 2 forsjellige testmåter! skal du liksom klare å kjøre lik test 2 ganger kan du glemme det! et gasspådrag mer eller mindre. kjappere eller tregere vil jo påvirke forruket! så... hvor kommer lissom poenget in med magneten?. om du faktisk fikk mere HK av dette vil jeg faen meg fra nå av kjøre med magneter fra 20"subwoOfere i motorrommet!! God damn!.. talk about bullshit scam Jeg husker fra mythbusters att teorien var att magneten skulle fanke opp metaller som er i lufta, og dette resulterte i en renere luftstrøm som da fikk høyere hastighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 om du faktisk fikk mere HK av dette vil jeg faen meg fra nå av kjøre med magneter fra 20"subwoOfere i motorrommet!! Litt laber strømskjerming på hjernen i bilen da så er du ganantert et resultat.. :D ...og det er ikke positivt! :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Jeg husker fra mythbusters att teorien var att magneten skulle fanke opp metaller som er i lufta, og dette resulterte i en renere luftstrøm som da fikk høyere hastighet.Den får nok høyere hastighet...for hvis magneten fanger metaller fra lufta (! ..særlig det er molekyler med høyere masse som på mystisk vis motvirker gravitasjonen og som svever fritt i all luft som er...) vil de jo tette igjen røret etterhvert... Can you say "strupning".. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Det funker!! Og for bare 500kr stykket (biler med 24v anlegg trenger to magneter) kan du få kjøpt slike hos meg. Send PM!!! NEI! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Det funker!! Og for bare 500kr stykket (biler med 24v anlegg trenger to magneter) kan du få kjøpt slike hos meg. Send PM!!! For de som ikke skjønte det, så var det en spøk. Men jeg selger dere gjerne ett par magneter for 500kr/stykk :) Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 For de som ikke skjønte det, så var det en spøk. Men jeg selger dere gjerne ett par magneter for 500kr/stykk :) Takk og lov. Du må ikke spøke med sånt. Jeg trodde vi hadde mistet deg til den andre siden jeg. Puh... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Jeg har ikke gått over "to the dark side" enda, nei :) Rart at ingen av de som selger disse mirakelkurene har noen form for beviser. Burde jo være det enkleste av det enkle å teste bilen på rullende landevei, og se om den kom lengre på 10l bensin med magneter, enn uten. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 http://myffi.biz/Flash/fuel_movie.html Herlig! :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 http://myffi.biz/Flash/fuel_movie.html Herlig! :D Can you say "Pyramide"..? :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Etter at jeg fikk satt endel stilige magneter på kjøleskapet mitt, merker jeg at det støyer mindre, bruker mindre strøm og kjøler bedre! Helt fantastisk assssa!! eller vent.... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Dette viser jo bare hvor lett lurt staten er når det kommer til global oppvarming. Tenk at de kaster bort så mye penger på dette tullet. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Og hvis man har dårlige bremser så ber man til Gud og Jesus så går det nok bra. imstupid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Hvis jeg husker det så skal jeg kjøpe meg noen magneter idag, teipe dem på bensinslangene og på innsuget og bruke dem i 100mil. Må vel være fullgodt til deres magneter det? Bruker 0,75 på blandet kjøring i utgangspunktet, så blir "kjempespennende" å se om det funker:biker Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg