Gå til innhold

BIL07 bilpleie utstillere

Ranger emnet

truhaa

Anbefalte innlegg

Ja jeg var der, og messa var bra, det er jo ikke flust med bilpleie levrandører i Norge, men de som er oftest nevnt der var der..

Det er generelt bra stands de har, og har hyggelige folk plasert der (er vel logisk)

Fikk knipset noe bilder av de jeg kom over, - 1 som leverer "ferdig" produkt PÅ bilen, så han/de teller ikke;)

Meguiars:

IMG_3888.jpg

Swissvax:

IMG_3891.jpg

Autoglym:

IMG_3894.jpg

Fet bil: he he

IMG_3896.jpg

Og noen av utstillerene skulle nok vært hos en av de, da lakken på mange biler så rimelig dårlig ut, og det er på rimelig nye biler også....fy fy

IMG_3657.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Colli , var ikke noe juks med den bilen. Den har gått mila sine siden den kom til landet. Full av riper og dritt. Men det var meninga oxo, sånn att man skal kunne vise litt hvordan man fjerner defekter. Den ble tilogmed slipet på med 2500 Mirka "småroser". Blank bil kan alle få, men ripefri/swirlfree er verre. Den gamle grønne saken hos AG var skitblank, men de store "kanalene" var helt cella med riper. Men den var seff gammal oxo.

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Colli , var ikke noe juks med den bilen. Den har gått mila sine siden den kom til landet. Full av riper og dritt. Men det var meninga oxo, sånn att man skal kunne vise litt hvordan man fjerner defekter. Den ble tilogmed slipet på med 2500 Mirka "småroser". Blank bil kan alle få, men ripefri/swirlfree er verre. Den gamle grønne saken hos AG var skitblank, men de store "kanalene" var helt cella med riper. Men den var seff gammal oxo.

Håvard

Ja, men jeg kan dessverre ikke bedømme riper/swirls på et bilde fra så stor avstand, så måtte bare anta at den var bra! :D Så du drev og pleide den på messen? Ikke dårlig, ferdigpreppa bil kan jo være juks. :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg surra ikke stort med den bilen på messa, men tørka av den titt og ofte. Støva noe satans der. Greia er jo att man må ha en bil som er blikkfang, sånn att folk kommer bort. Men sånn "bilpleieproffmessig" burde man jo hatt noe skikkelig herpa noe. Panvulk demostrerte oxo forbruker/konsument produkter på kjerra.

Ble bare onsdag og torsdag på meg da. Har ett bein som krangler litt, om ikke hadde jeg vært der alle 5 dager :D Var gøy å prate med truhaa, han har skikkelig dilla :D Fikk hilst på Pacman oxo, dama hans var oxo gira på bilpleie :D

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-hey....rolig nå guttar....he he DG serien er SÅååå glatt at det ikke fester seg i hjernen min..

ja har bilde av alfaen, men fikk ikke med at det var noe bilpleie der, bare motor olje greier...Skal poste det opp..Tok 350 bilder der inne..følte meg som en fotograf innimellom, MEN jeg hadde glemt å ta av dekselet på linsa.....kødda.

har noen bilder av deg også megs fan "in action photos"....kommer de også..Ser deg jo også bakerst på bildet øverst her, vondt i beinet har du, men brus kan du drikke....hæ...he he

Godt ikke jeg jobber på en sånn stand med bilpleie, hadde ikke blitt ferdig med å forklare jeg, prater som jeg skriver.....maaaaasse...

Colli: står på skiltet på bimmern..

Og trenger megs en blank bil neste gang kan de jo få låne EVOn min eller colli sin Volvo, bare dere ikke raser rundt der inne etter stengetid med de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autofil skal vel fortsatt ha sine messer vil jeg tro, ikke hørt noe annet jeg i alle fall...Sist gang det var noe skikkelig messe i Norge var det jo NISSAN sunny GTI-R som var det værste (forstatt grom) men det er nogen år siden (14 år siden???)

ja og en tur for å være på denne messen er i min mening et must om du har bare litt bil interesse, til og med kona ville gjerne inn en tur til, masse snadder der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider