Gå til innhold

BIL07 bilpleie utstillere

Ranger emnet


truhaa

Anbefalte innlegg

Her er flere av bildene fra BIL07, ikke bilpleie da, men jeg drømmer jo sef om å dra ShMitten over noen av de, og det hadde jeg gjort gratis også. Legger ikke ut alle en gang til, derfor en link, samt at dere har bare godt av å trimme Inglishen deres innimellom....he he

 

http://www.autogeekonline.net/forum/off-topic/10647-car07-exhibition-norway.html#post151677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra å se på på messa, passat r36 og passat med votex styling. alfa'n og type R , for en lyd når man lukket dørene på den bilen, som om de veide et tonn, deilig.

 

Må si seg ble mildt sagt overrasket over sinnsykt mye riper, som nevnt før her, på omtrent alt av biler, store virvelvinder over hele panser uff og uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra messe var det ja! Mye gromt av biler og fine stander hos Autoglym, Meguiars og Swisswax..:)

 

Haha..bra flere enn meg la merke til de fæle bilene..dem er jo sprell nye men enda kryr det av swirls i lakken :/

tilogmed corvetten på meguiars-standen hadde jo swirls..

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra messe var det ja! Mye gromt av biler og fine stander hos Autoglym, Meguiars og Swisswax..:)

 

Haha..bra flere enn meg la merke til de fæle bilene..dem er jo sprell nye men enda kryr det av swirls i lakken :/

tilogmed corvetten på meguiars-standen hadde jo swirls..

 

Hehe. Godt noen la merke til Corvetta. Det er en grunn til att det ikke står en dønnstrøken bil på Meguiars sin stand da Solberg. Får å kunne vise publikum fjerning av slikt. Ble jo pusset på med 2500grit mirka roser for deretter å lakkrense/polere/vokse. Den ble fixa opp litt etter litt. Ikke hjelper det stort for "proffpublikum" att halve bilen ble fikset på for hånd med forbrukerproduktene heller. Bilen ble "delt" mellom Panvulk og Norsk Prol. Må si meg imponert over fabrikksfinish på den bilen. Lite "appelsinlakk"/"orange peel". Så med noen timer med kjærlig pleie og ett mindre støvete lokale kunne nok bilne fått betydlig bedre shine.

 

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Godt noen la merke til Corvetta. Det er en grunn til att det ikke står en dønnstrøken bil på Meguiars sin stand da Solberg. Får å kunne vise publikum fjerning av slikt. Ble jo pusset på med 2500grit mirka roser for deretter å lakkrense/polere/vokse. Den ble fixa opp litt etter litt. Ikke hjelper det stort for "proffpublikum" att halve bilen ble fikset på for hånd med forbrukerproduktene heller. Bilen ble "delt" mellom Panvulk og Norsk Prol. Må si meg imponert over fabrikksfinish på den bilen. Lite "appelsinlakk"/"orange peel". Så med noen timer med kjærlig pleie og ett mindre støvete lokale kunne nok bilne fått betydlig bedre shine.

 

Håvard

 

Hehe..Ja jeg tenkte på det etter å ha postet det her. ;) Synd jeg kun fikk med meg bittelitt demonstrering av forbrukerproduktene. Sku gjerne sett litt mer hva proffsakene kan prestere. :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er flere av bildene fra BIL07, ikke bilpleie da, men jeg drømmer jo sef om å dra ShMitten over noen av de, og det hadde jeg gjort gratis også. Legger ikke ut alle en gang til, derfor en link, samt at dere har bare godt av å trimme Inglishen deres innimellom....he he

 

http://www.autogeekonline.net/forum/off-topic/10647-car07-exhibition-norway.html#post151677

 

men truhaa da, det var jo en lambo der :D hehe. på samme rad som ferrariene og Egget. helt nede ved gang A omtrent ;)

 

Var innom auto glym sin stand og spurte om litt råd og tips til produkter. Han som sto der visste ikke stort, og ante ikke noe om prisene på produktene. Var litt skuffet over servicen der ja...

 

jeg var også der og spurte om hjelp. det fikk jeg ikke for å si det mildt! lurte på om man skulle la metal polishen tørke før man polerte av. for det første visste han det ikke. for det andre så fant han det heller ikke ut.. så bare sto vi der og lurte sammen lissom (han litt flauere enn meg sikkert)

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår