Morten Jensen Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Hvilke type pærer skal man ha til parkeringslysene i de nye lyktene? Har jo bytta dem, men har ennå ikke fått rota meg til å få kjøpt pærer til parkeringslys. Må jo ha det siden den skal på EU-kontroll om et par måneder ;) Trenger også et nytt tåkelys bak. Noen som vet åssen pære det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Jensen Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 På bilen min er det i hvertfall W5W parklyspærer. Ser de kaller de Wedge i biltemakatalogen. Bilen min er jo en fase 2 med origianle lykter. På mine står det også hva slags pærer det er i på en klisterlapp på toppen av lykta. Tåkelys bak er vel vanlig 21W pære, samme type som baklysene regner jeg med. Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Jensen Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 I dag kom grillen! :D Fullt grillparty! Prøvde meg på å skru løs den gamle, men de to nederste og den midterste bolten har tydeligvis rusta fast i mutteren, så når jeg skrur så følger bolten med uten at en dritt skjer. Hvis ingen har noen forslag til hva jeg kan gjøre så tar jeg remelen i morra og kapper løs på mutterene for å få dem av. :blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Jensen Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Lenge leve Dremel og litt gladvold! :win Fikk kutta av de gamle rustne mutterene og boltene i dag, så den gamle grillen gikk fint ut, og den nye er på plass. Skal prøve å ta noen bilder så fort bilen blir vaska. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Hvor er bilder?:) Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Jensen Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Bilder jah... Det hadde jeg glemt. Hehe. De kommer! Felgene kommer om et par uker, så da blir det konge! Tar bilder av det da. Driver å kikker på spoiler og for å få den bedre bak, så det kommer nok neste måned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 mener det er vanlig 5w stick parkpærer i fas 2 lyktene, Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg