Morten Jensen Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Da ble kofferten ferdig!:D Og jeg kunne ikke blitt mer fornøyd! Helgen har gått med på å bygge kasse til forsterker, nytt gulv og kle dette med filt samt listing. Det er i grunn ikke brukt noen fancy triks eller matelialer, og ideen har kommet gradvis. "Oi! Åssen hadde det blitt?"-tanker har det blitt en del av... hehe. Er deilig å endelig ha orden i kablene! Og det er fortsatt plass til øl baki!:D (Som i grunn er det viktigste...) Plexiglasset ligger kun løst oppi et spor, og er da til å ta av hvis det skulle være noe. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 ble pent det! Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Jensen Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Takker!:) Og nei, har ikke kommet så langt som å begynne på høyttalerene inne i bilen ennå, så har ikke peil på det med dørene ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
king_pedersen Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 okei, ble sinnsykt pent å stilfult det der med listene osv:D Siter Mvh Thomas Pedersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Stilig!!! Ble jo kjempe bra det der :D Jeg og vil ha, hehe. :) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Jensen Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Takk skal dere ha! Er ikke noe srtess å lage selv egentlig... Jeg brukte to dager, men kunne sikkert klart det på en. Kutta ut etter noen timer, for ryggen ble totalvrak av å stå lent over der hele dagen... hehe. Alt er fra bompetibom (byggmakker). Listene nede i gropa er lakkerte 9mm kvartstaff og listene rundt plexiglasset er overganglsister for gulv. Gulvet er 6mm kryssfinér og bygd opp av 36x098. Kassa til forsterkeren er bygd i MDF. Eneste som ikke er å skryte så veldig av er bagasjeplassen!:D hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Du Morten! Detti ble utrolig strøkent og pent! Hvis du vil kan du bygge et til? ;) Kunne tenkt meg et sånt et i S40`n min jeg også ;) :D :D :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Jensen Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Hehe. Takk for tilbudet, men har noe som heter jobb og snart skole igjen da! hehe... Men hadde ikke vert noe problem å lagd en gang til! ;) Får se en gang når du kommer så langt som til anlegget. Nå har jeg lyst på en ny frontfanger! Synes den som står på er så kjedelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Da syns jeg du skal skaffe deg org. fase 2 fanger...Jeg liker værtfall den best! spesielt med den orginale frontleppa :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Jensen Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Er jo selvfølgelig den jeg helst vil ha da!:D Men har hørt at det er så masse mas med å få den til å passe hvis man får det til i det hele tatt. Den er kortere eller noe sånt, så passer ikke i hjulbuen. Noen som vet noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Hmm...Var rart, trodde de passet om hverandre jeg, fant denne på AutoDB i høst: Å dette er jo en 96mod S40 med 2001 fanger...Så trodde det passet omhverandre jeg.... Den ble værtfall utrolig lekker etterpå :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjon Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Hmm...Var rart, trodde de passet om hverandre jeg Han der har jo fase 2-skjermer også. Har nok byttet mer enn bare støtfangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Kan godt hende, men mente de skjermene på FASE 2 IKKE hadde noe svart plastikk på seg, slik som fase 1...derfor jeg ikke tenkte over det... Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjon Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Det med plasten vet jeg ikke, men blinklysene er i hvert fall Fase 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
king_pedersen Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 fy faen den er lekker /drool Siter Mvh Thomas Pedersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg