Gå til innhold

Er det mye arbeid å montere m3 speil?

Ranger emnet

killerFly

Anbefalte innlegg

hva

som er vanskelig med det da?

er jo bare 3 skruer på hvert speil. bolt on

http://no.wikipedia.org/wiki/Sarkasme

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo ganske mye bedre der ute enn M3. 88- dører er jo jo et must da

Hva er feil med disse?

436.jpg

DSCF0034.jpg

cimg1918.jpg

Ville valgt hvem som helst av disse her før denne

cleangreen.jpg

Bildene er hentet fra inspirasjonstråden min (som snart burde oppdateres igjen)

Men hvem trenger vel speil

wsee006_0032.jpg

Her en liten quote fra samme tråd

Ikke for å hijacke tråden, men jeg skjønner deg. På en annen side er det litt selvkritikk inni bildet.

Runde former, les M3 speil og RS fanger, passer ikke inn på den ellers så firkantede Mk II. Det mener jeg, og sikkert mange andre ikke-RS/M3 folk også. De som ikke vet hvorfor de sier det, men bare mener at M3 og RS er "ut", kan gå og legge seg. Rundt passer ikke på firkantet, det er nå min mening. Man kan gjøre mye nytt på Mk II uten å måtte ty til JOM/Autospar/NBS deler av dårlig kvalitet. Westmoreland og 90-fangere? Store speil, Rallye-front og små kromfangere på blå bil? Ting som ikke folk tør å gjøre, men som i mine øyne fungerer, spesielt fordi alt er OEM VW.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider